قهرمان اصغر فرهادی در میامی

جشنواره میامی دیروز اعلام کرد «قهرمان» ساخته جدید اصغر فرهادی از جمله فیلم‌های پاییز امسال این جشنواره خواهد بود.

قهرمان اصغر فرهادی در میامی

جشنواره فیلم میامی در سی‌و نهمین دوره خود که از ۴ تا ۱۳ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ تا ۲۲ اسفند) برگزار می‌شود میزبان فیلم‌های متعددی خواهد بود که هنوز اسامی آنها اعلام نشده است.

علاوه بر این بخش جواهرات میامی (میامی جمز) جشنواره که به عنوان ویترینی پاییزی شناخته می‌شود تا مدعیان فیلم‌های بین‌المللی سال را به نمایش بگذارد، امسال از ۴ تا ۷ نوامبر (۱۳ تا ۱۶ آبان) برگزار می‌شود و در بخش بین‌المللی میزبان فیلم‌هایی چون «قهرمان» اصغر فرهادی و «بدترین فرد جهان» ساخته یواخیم تریر از نروژ خواهد بود.

هر دو رویداد جشنواره به صورت فیزیکی برگزار می‌شود و ترکیب کامل فیلم‌های حاضر در بخش «جواهرات میامی» اوایل اکتبر اعلام می‌شود.

سال پیش جواهرات میامی به صورت مجازی برگزار شد در حالی که مارس گذشته جشنواره فیلم میامی به صورت ترکیبی در سینماها و نیز به صورت آنلاین با مخاطبانش ارتباط برقرار کرد.

سال پیش این جشنواره میزبان «دور دیگر» توماس وینتربرگ بود که بعد موفق به کسب عنوان بهترین فیلم بین‌المللی شد. «پارازیت»، «فروشنده» و «سینما پارادیزو» از جمله فیلم‌هایی بوده‌اند که ابتدا در جشنواره میامی به نمایش درآمده‌اند و بعد در اسکار درخشیده‌اند.

جشنواره بین‌المللی فیلم میامی سی و هشتمین دوره خود را از ۵ تا ۱۴ سال ۲۰۲۱ برگزار کرده بود. این جشنواره ویترینی برای نمایش فیلم‌های مستقل سینمای آمریکا و سینمای جهان است و تمرکز ویژه‌ای بر فیلم‌های ای برو-آمریکایی دارد.

کد مطلب: ۳۵۳۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت