صحبت های نیکول کیدمن درباره ازدواجش با تام کروز

«نیکل کیدمن» در مصاحبه‌ی جدیدی با «نیویورک تایمز» نگاهی انداخته به مراحل تولید «چشمان کاملاً بسته» (Eyes Wide Shut) ساخته‌ی «استنلی کوبریک» و همکاری با او را «دشوار» اما نه «طاقت‌فرسا» خوانده. در سایکودرام اروتیک «چشمان کاملاً بسته» کیدمن مقابل همسر آن زمان خود «تام کروز» ایفای نقش کرد. داستان فیلم در مورد زوجی است که روابط مخفیانه ازدواج‌شان را در معرض آزمون می‌گذارد.

صحبت های نیکول کیدمن درباره ازدواجش با تام کروز

کیدمن برای بازی در نقش «آلیس هارفورد» باید برهنه می‌شد و به همین علت کوبریک برای تضمین راحتی به او آزادی عمل می‌دهد.

کیدمن می‌گوید: «وقتی با استنلی کوبریک کار کردم او گفت: «در فیلم برهنگی کامل از روبرو لازم است» و من جواب دادم: «آه، نمی‌دانم [چه بگویم.]» بنابراین با هم به یک توافق عالی رسیدیم که در قرارداد آمد. او باید صحنه‌های برهنگی را پیش از استفاده در فیلم به من نشان می‌داد. در آن صورت کاملاً احساس امنیت می‌کردم. به هیچ‌یک از آن‌ها پاسخ منفی ندادم. می‌خواستم اطمینان حاصل کنم که قرار نیست برهنه آنجا بایستم و همه به من بخندند. از من محافظت شد، بنابراین توانستم یک ازدواج پیچیده و رفتار حسادت‌آمیز شخصیت تام [کروز] را بکاوم.»

کیدمن اضافه می‌کند: «هرگز فکر نمی‌کنم به اینکه نخواهم داستان به درستی روایت شود. وقتی بگویند: «هرگاه با [صحنه‌ها] مشکلی نداشته باشی، عالی است، خودش است» – چه موقعیت فوق‌العاده‌ای است برای یک زن… توافقی که میان من و کارگردان شکل بگیرد و در قرارداد ذکر شود این امکان را می‌دهد که در صحنه‌های جنسی و برهنه بازی کنم زیرا احساس امنیت می‌کنم. به مسائل جنسی پرداخته نمی‌شود. من مشکلی با پرداختن به این مسائل ندارم، اما باید فضایی فراهم شود که از من سوء استفاده نشود. سپس تا آخرش با شما هستم. عاشق رابطه‌ی میان کارگردان و بازیگرم. وقتی که خالص باشد، وقتی که مطبوع باشد.»

کوبریک با برداشت‌های پرشمار صحنه‌ها شناخته می‌شود، اما کیدمن می‌گوید بازی در فیلمی با همسر واقعی‌اش برای کوبریک نتایج منفی در پی نداشته است. کیدمن چنین ادعاهایی را «تصور غلط» می‌خواند و می‌گوید هم او و هم کروز از همکاری دو ساله خود با کوبریک در «چشمان کاملاً بسته» لذت برده‌اند.

کیدمن می‌گوید: «ما دو فرزند داشتیم و در ابتدا در یک تریلر زندگی می‌کردیم، اسپاگتی درست می‌کردیم چون استنلی دوست داشت گاهی با ما غذا بخورد. [کار کردن با] استنلی طاقت‌فرسا نبود. کار کردن با او دشوار بود به این علت که بسیار زیاد فیلمبرداری می‌کرد. اما روی زمین دفترش می‌نشستم و با او حرف می‌زدم، و ویدیوهایی از حیوانات را تماشا می‌کردیم. می‌گفت حیوانات بسیار مهربان‌تر از انسان‌ها هستند. هرچند به خاطر می‌آورم که وقتی چیزی در مورد حیات وحش می‌دیدیم و کار به جایی می‌رسید که یک شیر به دنبال یک بز کوهی می‌افتاد، او به سختی تصاویر را نگاه می‌کرد. جالب است، نه؟»

در بخش دیگری از مصاحبه، کیدمن در پاسخ به این پرسش که آیا «چشمان کاملاً بسته» تأثیری منفی بر ازدواج او با کروز داشته می‌گوید: «این روایتی است که مردم جعل می‌کنند، اما من قطعاً این‌گونه به آن نگاه نمی‌کنم. از ازدواج خود راضی بودیم. بعد از آن صحنه‌ها به مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی می‌رفتیم. جایی را اجاره می‌کردیم و ساعت سه نیمه‌شب مسابقه می‌دادیم. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم. شاید توانایی اینکه به گذشته نگاه کنم و کالبدشکافی‌اش کنم را ندارم. یا شاید نمی‌خواهم.»

کیدمن به زودی در مینی‌سریال «درماندگی» (The Undoing) شبکه‌ی HBO دیده خواهد شد.

 

منبع: 30نما

کد مطلب: ۳۵۳۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت