دیوانگی دلیل انتخاب سوسن پرور برای بازی در بوتاکس بود

کاوه مظاهری باور دارد سوسن پرور، از اندک بازیگرانی است که توانایی بازی در کمدی اسلپ استیک را دارد و به همین خاطر، او را برای حضور در فیلم «بوتاکس» برگزیده شده است.

دیوانگی دلیل انتخاب سوسن پرور برای بازی در بوتاکس بود

سوسن پرور، بازیگر تلویزیون و تئاتر که معمولا در کارهای کمدی ایفای نقش می‌کند، این روزها فیلم سینمایی «بوتاکس» را روی پرده سینماها (هنر و تجربه) دارد. 

کاوه مظاهری، کارگردان «بوتاکس» درباره انتخاب سوسن پرور برای بازی در این فیلم توضیح داد: «موقع انتخاب بازیگران، یک فهرست با ویژگی‌هایی که در ذهنم بود، تهیه کردم. برای نقش اکرم، چند ملاک داشتم؛ نخست این‌که بازیگر این نقش، یک چهره خاص داشته باشد، دوم این‌که توانایی بازی تراژدی و کمدی را توامان داشته باشد، سوم این‌که کمدی اسلپ استیک را بلد باشد و چهارم این‌که بتواند از یک فضا به فضای دیگر جابه‌جا شود و دیوانگی‌­اش را به مخاطب منتقل کند. با تمام این ملاک‌ها، گزینه‌های زیادی نداشتم و در نتیجه به سوسن‌ پرور رسیدم.»

او در این‌باره افزود: «علاوه بر همه ویژگی‌های بالا، شرایط و محیط فیلمبرداری بسیار سخت بود و ما در منفی هفده درجه کار می‌کردیم، چون لوکیشن‌مان، روستای کریتون، بین آبعلی و رودهن بود. برای همین، یک بازیگری را می‌خواستیم که از همه لحاظ همراه ما باشد و سوسن پرور این آمادگی را داشت.»

سوسن پرور، پس از یک دهه بازی و کارگردانی تئاتر، با سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۷ به عرصه آثار تصویری معرفی شد و در ادامه، در مجموعه‌های تلویزیونی «روزگار قریب»، «خوب بد زشت»، «دزد و پلیس» و فیلم «رد کارپت» ایفای نقش کرد. 

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۳۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت