امبر هرد پای پلیس را وسط کشید

نمایندگان امبر هرد از پلیس می‌خواهند "کتب، اسناد، رکوردها، اطلاعاتی که به صورت الکترونیکی ذخیره شده" را در اختیار دادگاه قرار دهند.

امبر هرد پای پلیس را وسط کشید

امبر هرد برای دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ، پلیس لس‌آنجلس را به احضار کرده است. این اقدام ۲۰ سپتامبر از سوی یکی از کارمندان دادگاه فرفکس کانتی به تأیید رسیده و فاش شده است که هرد و نمایندگان حقوقی‌اش برای رسیدگی به پرونده شکایت ستاره "دزدان دریایی کارائیب" به اتهام افترازنی در مقاله‌ای که در "واشینگتن پست" منتشر شد، اسنادی را می‌خواهند که در اختیار پلیس لس‌آنجلس بوده و به درگیری خانگی این زوج در سال ۲۰۱۶ مرتبط است.

نمایندگان هرد ۱۲ ژانویه امسال نیز درخواست مشابهی به پلیس لس‌آنجلس فرستاده بودند اما آن‌ها این بار از پلیس می‌خواهند "کتب، اسناد، رکوردها، اطلاعاتی که به صورت الکترونیکی ذخیره شده" را در اختیار دادگاه قرار دهند. محوریت این درخواست همچون احضاریه قبلی بازیگر "آکوامن" بر ویدیوی دوربین‌های تعبیه شده روی بدن مأمورین پلیس "ملیسا سانز" و "تایلر هدن" است وقتی که در تاریخ ۲۱ می سال ۲۰۱۶ در محل سکونت هرد و دپ حضور پیدا کردند تا به شکایت گزارش شده رسیدگی کنند.

امبر هرد با درخواست جدیدش قصد دارد دو مأمور پلیس را در کانون توجه قرار دهد تا شرح ماجرا از زبان آن‌ها در دادگاه ارائه شود و در نهایت روشن گردد که هرد قربانی خشونت خانگی است یا دپ.

هرد در عملی متقابل علیه دپ یک شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده که سال آینده برگزار خواهد شد. او برای این دادگاه تمامی سوابق مأموران سانز و هدنز را تا سال ۲۰۱۶ درخواست کرده است. این بازیگر حتی در اقدامی بدبینانه درخواست داده است که ویدیوهای آپلود شده در وبسایت اویدنس.کام بررسی شوند تا از حذف، یا دستکاری نشدن آن‌ها از تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۵ تا ۱ آگست ۲۰۱۶ اطمینان حاصل شود.

سانز و هدن هر دو در پرونده شکایت دپ از "سان" به صورت مجازی شهادت داده بودند. در آن دادگاه سانز گفته بود که علی‌رغم ادعای پرتاب شدن گوشی موبایل توسط دپ به سمت صورتش نشانی از هیچ مصدومیتی را مشاهده نکرده است. علاوه بر این، ویدیوهای بادی‌کم مأموران نشان می‌داد که آپارتمان دپ و هرد به‌هم‌ریخته نیست.

با این حال، وقتی تصاویر جراحت‌های هرد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، این زوج سرانجام از یکدیگر جدا شدند و دپ ۷ میلیون دلار به همسر سابقش پرداخت کرد. دپ در آن زمان ادعا کرد که این مبلغ را صرف امور خیریه می‌کند، اما وکیل این بازیگر چند ماه قبل تأیید کرد که موکلش هنوز این هزینه را به صورت کامل پرداخت نکرده است.

دپ پس از اخراج از قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts 3) به دنبال شکست در پرونده شکایت از نشریه "سان" روز گذشته جایزه "دونوستیا" را از جشنواره سن سباستین دریافت کرد و در نشست مطبوعاتی پیش از دریافت جایزه افتخاری خود را قربانی "فرهنگ تحریم" خواند.

دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری دپ از هرد ۱۱ آوریل آینده برگزار خواهد شد.

منبع: 30نما

کد مطلب: ۳۵۴۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت