ادعای عجیب کارگردان کله‌پوک/ این فیلم را من نساخته‌ام!

جواد مزدآبادی کارگردان سینما بیان کرد «کله پوک» فیلم من نیست و تنها برای اینکه بتواند اکران شود نامم روی این فیلم آمد.

ادعای عجیب کارگردان کله‌پوک/ این فیلم را من نساخته‌ام!

جواد مزدآبادی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «کله پوک» بیان کرد: این فیلم را من نساخته‌ام اما چندی پیش آقای سید محمد قاضی که تهیه‌کننده این فیلم و از دوستان من است گفت پای این فیلم بایست تا نام تو را به عنوان کارگردان بزنیم و فیلم بتواند به نمایش عمومی دربیاید، چون فیلم به دلیل مشکلاتی که داشت امکان اکران نداشت من هم به دلیل رفاقتی که با این دوستان داشتم حاضر شدم نامم پای این فیلم باشد.

مزدآبادی بیان کرد: من خواستم به دوستانم کمک کنم تا «کله پوک» بتواند به نمایش عمومی دربیاید این در حالی است که اساساً این فیلم هیچ قرابتی به لحاظ ساختار و محتوا با سینمای من ندارد. در حال حاضر هم نمی‌دانم کارگردان این فیلم چه کسی است.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت‌هایش با بیان اینکه در این مدت ۲ فیلم کوتاه ساخته است، اظهار کرد: در دوران کرونایی دو فیلم کوتاه ساختم که یکی با نام «قاتلین عزرائیل» به موضوع کرونا می‌پردازد و دیگری فیلمی سکانس- پلان با نام «موازی تا بی‌نهایت» است که چهار دوره زمانی را روایت می‌کند و فیلمی تجربه گراست.

وی در پایان توضیح داد: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه «سگمار» هستم که به زودی برایش درخواست پروانه ساخت می‌دهم و در صورت فراهم شدن شرایط آن را جلوی دوربین می برم. «سگمار» فیلمی در حوزه اجتماعی و درباره یک جنایت است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۳۵۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت