تصویری از فیلمی که ایرانی‌ها منتظرش هستند

تصویری از اثر سینمایی جدید کریستوفر نولان فیلم‌ساز مشهور با عنوان «اوپنهایمر» منتشر شد.

تصویری از فیلمی که ایرانی‌ها منتظرش هستند

کریستوفر نولان در حالی جمع بازیگران فیلم جدید خود را کامل می‌کند که مشغول ساخت پروژه‌ای پرریسک از نظر هنری و مالی است. نولان در حال اضافه کردن ستاره‌های بیشتری به جمع بازیگران فیلم درام تازه خود با موضوع جنگ جهانی دوم یعنی «اوپنهایمر» است.

تصویری از فیلمی که ایرانی‌ها منتظرش هستند

رامی مالک بازیگر برنده جایزه اسکار، فلورنس پیو بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار و بنی سفدی کارگردان فیلم «الماس‌های تراش‌نخورده» به جمع بازیگران این پروژه پرستاره پیوسته‌اند که پیش‌تر رابرت داونی جونیور، مت دیمون، کیلین مورفی و امیلی بلانت به آن پیوسته بودند.

این فیلم که داستانش درباره ساخت نخستین بمب اتم جهان است، یک ریسک هنری و مالی برای نولان و استودیوی یونیورسال به حساب می‌آید. پروژه در حالی با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود که اخیراً درام‌های مخصوص بزرگسالان نتوانسته‌اند عملکرد درخشانی در باکس آفیس داشته باشند و حتی فیلم‌هایی مانند «شاه ریچارد» ویل اسمیت و «آخرین دوئل» مت دیمون هم شکست خوردند.

اما نولان حسی خاص برای شناختن خواسته‌های مخاطبان دارد و تا به حال توانسته تریلرهای پیچیده‌ای مانند «سرآغاز» را تبدیل به بلاکباسترهایی عظیم که محبوب منتقدان و تماشاچیان هستند بکند.

منبع: برترین ها
کد مطلب: ۳۵۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت