تلاش حیله‌گرایانه وین دیزل، روی دواین جانسون، جواب نداد

دواین جانسون اعلام کرد با وجود درخواست‌های حیله‌گرایانه وین دیزل، به مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» بازنخواهد گشت.

تلاش حیله‌گرایانه وین دیزل، روی دواین جانسون، جواب نداد

وین دیزل در ماه نوامبر گذشته در صفحه اینستاگرام خود از دواین جاسون خواست تا اختلافات را کنار بگذارد و به مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» بازگردد، این دو بازیگر در جریان ساخت فیلم «سرنوشت خشمگین» در سال ۲۰۱۶ دچار اختلاف شده بودند و حالا ون دیزل که از تهیه‌کنندگان این سری فیلم نیز هست، در تلاش برای بازگرداندن این ستاره هالیوودی برای قسمت دهم این فیلم است. 

اما دواین جانسون در مصاحبه جدید خود با سی ‌ان‌ان عنوان کرده قبلا به صورت خصوصی با وین دیزل درباره عدم ادامه همکاری من با سری فیلم‌های «سریع و خشن» توافق کردیم. او همچنین وین دیزل را به تلاش حیله‌گرانه برای متقاعد کردن او به بازگشت متهم کرد. 

در سال ۲۰۱۶، دواین جانسون در صفحه اجتماعی خود بدون نام بردن از شخص خاصی کنایه‌ای به یکی از همبازبان مرد خود زد و نوشت: «هم‌بازی‌های خانم  در فیلم‌ها همیشه فوق‌العاده هستند اما این موضوع درباره هم‌بازیان مرد داستانی متفاوت دارد.»

دواین جانسون از سال ۲۰۱۱ در قسمت‌های پنجم، ششم و هفتم «سریع و خشن»، «سرنوشت خشمگین» و همچنین فیلم «هابز و شاو» به عنوان دنباله غیر مستقیم از مجموعه «سریع و خشن» نقش‌آفرینی کرده است. 

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت