ماجرای ممنوع الکاری محمود بصیری به دلیل شباهت به احمدی نژاد از زبان خودش

محمود بصیری، بازیگر پیشکسوت، در مصاحبه ی جدیدی از ماجرای ممنوع الکاری خود به خاطر شباهتش به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران، گفته است.

ماجرای ممنوع الکاری محمود بصیری به دلیل شباهت به احمدی نژاد از زبان خودش

بصیری پس از سریال تلویزیونی «کتابفروشی هدهد» که در سال ۸۵ در اوایل دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد پخش شد، جز یکی دو حضور کوتاه تلویزیونی، فعالیت دیگری در زمینه ی بازیگری نداشت. سپس در سال ۹۲ در اواخر دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، او در سریال تلویزیونی «آب پریا» حضور یافت. اما پس از آن نیز دیگر شاهد فعالیت خاصی از او در تلویزیون نبودیم.

محمود بصیری درباره ی علت کم کاری خود گفت: «من در سال ۸۲ به دلیل حضور در یک کار تبلیغاتی ۲ سال ممنوع‌الکار شدم، بعد از آن نیز در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و پس از حضور در سریال کتابفروشی هدهد در سال ۸۵ دوباره همین اتفاق برایم تکرار شد و از آن زمان تا کنون دیگر در فیلمی بازی نکرده‌ام البته در این مدت پیشنهاداتی داشتم اما بهتر دیدم که در آنها حضور پیدا نکنم چرا که هیچ گاه برای پول کار نکردم همیشه در درجه اول برای من خود کار اهمیت داشته است، من با کارگردان‌های بزرگی همچون علی حاتمی، شاپور غریب، خسرو پرویزی، امیر نادری و … کار کردم اما در حال حاضر کارگردان‌های بزرگی نداریم.»

او در ادامه درباره ی ممنوع الکاری اش به خاطر رئیس جمهور پیشین ایران گفت: «من احمدی‌نژاد را از نزدیک ندیده‌ بودم. معمولا جمعه‌های آخر ماه رمضان هنرمندان را برای ضیافت افطاری دعوت می‌کنند. یک سال در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد نیز من و سایر هنرمندان به این ضیافت دعوت شدیم، یادم هست در آن زمان محمد سلوکی که مجری برنامه بود من را به احمدی نژاد معرفی کرد و از او پرسید حقیقت دارد که یک منزل دو طبقه با یک ماشین صفر به من داده است که احمدی نژاد تکذیب کرد. در آن برنامه احمدی‌نژاد از من پرسید چرا دیگر بازی نمی‌کنم که من گفتم چون از من می‌خواهند کاپشن شما را تن کنم. به خاطر دارم دختر خانمی من را در خیابان دید گفت آقای بصیری یک بازیگری هست که نقش اوباما را بازی کرده و اوباما از او تقدیر کرده و گفته اگر کم و کسری داری به تو کمک کنیم اما اینها شما را کنار گذاشتند! البته باید بگویم که من از احمدی‌نژاد تشکر می‌کنم که باعث ممنوع‌الکاری‌ام شد تا در برنامه‌ها و سریال‌های بی کیفیت این سال ها بازی نکنم.»

 

منبع: ایسکانیوز
کد مطلب: ۳۵۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت