انتقاد شدید از کیم کارداشیان به خاطر لو دادن داستان «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

کیم کارداشیان اخیراً در اینستاگرامش مطلبی را درباره ی فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» منتشر کرده که به خاطر این که بخشی از داستان را لو داده مورد انتقاد شدید آن دسته از فالوورهایش که هنوز فیلم را ندیده اند واقع شده است.

انتقاد شدید از کیم کارداشیان به خاطر لو دادن داستان «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

این فیلم که از ۱۷ دسامبر در سینماهای امریکا اکران شده، اخیراً از مرز ۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی عبور کرده و اولین بلاک باستر دوران همه گیری کروناست که موفق به این کار می شود.

داستان فیلم که ادامه ی «دور از خانه» است، سومین فیلم از سه گانه ی اسپایدرمن با بازی تام هالند در نقش اصلی و زندایا در نقش ام جی ـ معشوقه ی پیتر پارکر ـ و جیکوب باتالون در نقش ند، دوست صمیمی پیتر است.

و حالا کیم کارداشیان به خاطر لو دادن بخش های مهمی از داستان فیلم مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفته است. به گزارش Screen Rant، کارداشیان عکس هایی از اوج پرده ی سوم فیلم را در اینستاگرامش که ۲۷۳ میلیون دنبال کننده دارد منتشر کرده است. بعد از این هیاهو، این چهره ی رسانه ای مشهور، مطلب را از اینستاگرامش پاک کرد.

در دوران شبکه های اجتماعی لو دادن داستان فیلم ها امری متداول شده و این مطلب در خصوص فیلم «راهی به خانه نیست» که چندین راز سر به مهر برای بینندگانش دارد، به طور ویژه موضوعیت پیدا کرده است.

کمی پیش از آغاز اکران فیلم، بازیگران فیلم در ویدیویی از هواداران درخواست کردند که داستان فیلم را برای دیگران لو ندهند اما از قرار معلوم کارداشیان این ویدیو را ندیده بوده!

 

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت