حمید لبخنده در خاک آرام گرفت

حمید لبخنده، کارگردان سریال خاطره‌انگیز «در پناه تو»، با همراهی هنرمندان، در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

حمید لبخنده در خاک آرام گرفت

حمید لبخنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون شامگاه شنبه ۱۸ دی بر اثر عوارض ناشی از یک عمل جراحی درگذشت. مراسم تشییع جنازه حمید لبخنده، هنرمند تئاتر و تلویزیون، صبح امروز (دوشنبه ۲۰ دی) در قطعه ۱۱۰بهشت زهرا (س) برگزار شد. این هنرمند در زمان حیاتش اعلام کرده بود که تمایل ندارد در قطعه هنرمندان دفن شود.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، حمید پورآذری، علی شمس،سعید داخ، رضا مولایی، علی هاشمی، شهاب حسین‌پور، شهروز ابراهیمی، معصومه کریمی، کاوه سمندریان، محمودرضا رحیمی، اتابک نادری، سهیل محزون، احمد ساعتچیان و... از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

حمید لبخنده با ساخت سریال «در پناه تو» در دهه هفتاد در میان عموم مخاطبان به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و بعد از آن سریال‌های دیگری هم همچون «در قلب من» را کارگردانی کرد. او در سینما فیلم «آبی» را ساخت اما در سال‌های گذشته بیشتر مشغول مدیریت آکادمی سمندریان بود و سال‌ها مدیریت آموزشگاه زنده یاد حمید سمندریان را بر عهده داشت.

حمید لبخنده به خاک سپرده شد
رضا فیاضی در مراسم حمید لبخنده

نمایش «سوءتفاهم» و سریال‌های «مهر و ماه» و «با من بمان» نیز از دیگر آثار حمید لبخنده هستند. مراسم یادبود این هنرمند فردا سه شنبه ۲۱ دی  ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۵۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت