جزئیاتی تازه از سرقتی حیرت‌انگیز/ دزدها به دلارهای تقلبی هم رحم نکردند

سریال ابوالقاسم طالبی در روزهای پایانی فیلمبرداری دچارِ توقف شد؛ آن‌طور که مجری طرح این سریال می‌گوید پلیس پیگیرِ این ماجرا شده است.

جزئیاتی تازه از سرقتی حیرت‌انگیز/ دزدها به دلارهای تقلبی هم رحم نکردند

 سریالِ جدید "ابوالقاسم طالبی" کارگردان شناخته‌شده سینما و تلویزیون در آستانه پایان فیلمبرداری، دچار سرقت شد. سریالی که در خیابان‌های تهران فیلمبرداری‌اش ۲۰ درصد پایانی را پیگیری می‌کرد سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار این مجموعه تلویزیونی، حمله کردند و عوامل این سریال را با خسارت عجیب و غریبی روبرو کردند.

هاشمی مجری طرح این سریال گفت: لحظاتی پیش پلیس در صحنه سرقت حاضر شد و در حال پیگیری‌اند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط فیلمبرداری پیدا کنیم تا ۲۰ درصد باقی‌مانده از این سریال جلوی دوربین برود. چون لوازم فیلمبرداری رقم‌های وحشتناکی دارد و نمی‌دانیم تأمین این لوازم چقدر طول می‌کشد. این سرقت برای ما تبعات زیادی دارد و پیش‌بینی اولیه بیش از ۸۰۰ میلیون خسارت بوده و باید ببینیم چه شرایطی برای ما پیش می‌آید تا کار ادامه پیدا کند. 

وی در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال فیلمبرداری سریال "طلاق" به پایان خواهد رسید، افزود: حدوداً ۲۰ درصد از کار باقی مانده و امیدوارم بتوانیم شرایط را فراهم کنیم تا فیلمبرداری تا پایان سال و قبل از عید نوروز به پایان برسد. 

مجری طرح سریال ابوالقاسم طالبی درباره دلارهای تقلبی سرقت رفته هم گفت: سارقان هرچه پیدا کردند به سرقت برده‌اند حتی به ۴ چمدان دلارِ تقلبی که کاراکترهای سریال از آن استفاده می‌کردند هم رحم نکردند! البته برای طراحی و چاپ این دلارها هزینه قابل توجهی شده است. لوازم صحنه، وسایل طراحی، تمامی آکسسوارها و جعبه ابزار و وسایلِ سینه موبیل را به طورکامل سرقت کرده‌اند. 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است. 

منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۵۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت