جفری راش نقش گروچو مارکس را بازی می‌کند

جفری راش در فیلمی با داستانی حقیقی، در نقش گروچو مارکس به ایفای نقش می‌پردازد.

جفری راش نقش گروچو مارکس را بازی می‌کند

جفری راش قرار است در فیلم «ابروهای بالا داده شده» که اقتباس جدید اورن موورمن نویسنده و کارگردان از کتاب خاطراتی نوشته استیو استولیار است، نقش گروچو مارکس کمدین و بازیگر آمریکایی را بازی کند.

موورمن، که از جمله آثار قبلی‌اش می‌توان به نویسندگی فیلم بیوگرافیکی «عشق و رحم» درباره برایان ویلسون و نویسندگی و کارگردانی «زمان خارج از ذهن» اشاره کرد، همراه با استولیار روی فیلمنامه کار کرده است. راش در این فیلم مقابل چارلی پلامر و سیِنا میلر نقش‌آفرینی خواهد کرد.

قرار است داستان فیلم «ابروهای بالا داده شده» بین سال‌های ۱۹۷۳ و ۱۹۷۷ به وقوع بپیوندد و در آن پلامر نقش استولیار را بازی می‌کند که توسط ارین فلمینگ (با بازی میلر) استخدام می‌شود تا با گروچو مارکس پیر و نحیف همکاری کند. فلمینگ مدیر برنامه‌ها و مسئول زندگی حرفه‌ای مارکس در آن زمان بود.

موورمن مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را هم همراه با میراندا بیلی مدیرعامل شرکت کلد آیرون پیکچرز خواهد داشت. او اخیراً همچنین فیلم «گذر» را تهیه کرد که نخستین تجربه کارگردانی خوش‌نقد ربکا هال بود.

موورمن در بیانیه‌ای گفت: کار کردن با این مجموعه فوق‌العاده روی داستانی که امیدوارم بتواند نبوغ گروچو مارکس را به شیوه‌ای جدید و سرگرم‌کننده آن هم با گذر تمام این سال‌ها به تصویر بکشد، افتخار و مسئولیتی بزرگ است.

بیلی هم در بیانیه‌ای اضافه کرد که سال‌هاست مشغول کار روی داستان حقیقی نوشته استولیار بوده که حالا برای پرده بزرگ اقتباس شده است.

وی گفت: حتی در دنیایی که به ما می‌گوید هرگز با قهرمان‌هایت ملاقات نکن، دوستی استیو با گروچو مارکس پر از لحظاتی از انسانیت بود که در نهایت تبدیل به تجربه‌ای به شدت مثبت شد که زندگی‌اش را تغییر داد و ما هم قصد داریم همین را به مخاطبان‌مان نشان دهیم.

منبع: ورایتی
کد مطلب: ۳۵۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت