لادن مستوفی در ویژه‌برنامه مدیا:

تلویزیون برای مردم است و ما هم بخشی از مردم هستیم/به خاطر یک گربه وسط اتوبان مدرس پیاده شدم/ افراد جامعه نسبت به محیط زیست سنگدل شده اند

لادن مستوفی می گوید که با تلویزیون قهر نیست و تاکید می کند: اگر تلویزیون شرایط ساخت مناسبی تهیه کند، چرا رسانه ملی را تنها بگذاریم؟

تلویزیون برای مردم است و ما هم بخشی از مردم هستیم/به خاطر یک گربه وسط اتوبان مدرس پیاده شدم/ افراد جامعه نسبت به محیط زیست سنگدل شده اند

این بازیگر سینما در حاشیه جشنواره فیلم فجر میهمان ویژه برنامه مدیا شد. مستوفی در گفتگویی بیان کرد: محیط زیست و ارتباط با محیط زیست جانوری و گیاهی دغدغه همیشگی من بوده و وقتی بحث محیط زیست می‌شود به ترس فکر نمی‌کنم.

او درباره فیلم برف آخر که در آن بازی کرده نیز گفت: برف آخر تلنگری است برای مردم که طبیعت را بپذیریم و آن را در آغوش بگیریم.

این بازیگر همچنین بیان کرد: با تلویزیون قهر نیستم و اصلا به این معتقد نیستم که تلویزیون برای یک گروه خاص است. تلویزیون برای مردم است و ما هم بخشی از مردم هستیم اما تا زمانی که شرایط مناسب ایجاد نشود که کارهایی در شان و جایگاه مردم ساخته شود، تلویزیون در انتخاب‌هایم نیست.

مستوفی ادامه داد: اما اگر دوباره فیلمنامه خوبی در تلویزیون پیشنهاد شود که شان و احترام مخاطب در آن حفظ شود، می‌پذیرم. اصلا اگر شرایط پلتفرم‌ها در تلویزیون اتفاق بیفتد چرا رسانه ملی را تنها بگذاریم؟

وی بیان کرد: امیدوارم مردم دست هم را بگیرند تا از این دوران سخت بگذرند.

گفتگو با لادن مستوفی را ببینید.

 

حجم ویدیو: ۴۲.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۱:۱۳ دانلود ویدیو
کد مطلب: ۳۵۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت