نخستین تصاویر از سریال جدید «داستان یک شهر»

تصویربرداری‌ سریال «داستان یک شهر» این روزها با حضور بازیگرانی مثلِ دانیال عبادی، علی دهکری و هلیا امامی در خیابان‌های تهران ادامه دارد.

نخستین تصاویر از سریال جدید «داستان یک شهر»

 داستان یک شهر که از سریال‌های  تلویزیون در سال ۱۳۸۰ بود، بعد از ۲۰ سال به قلم پیمان عباسی و کارگردانی محمدرضا آهنج روایت تازه‌ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه‌سازی در شهر شبکه پنج سیما به تصویر می‌کشد.

تیم برنامه در شهر شبکه پنج سیما که برای خود اسم و رسمی دارد با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی راهی می‌شود که شروع قصه‌ای ۲۶ قسمتی است.

نخستین تصاویر از سریال جدید «داستان یک شهر»

تا کنون ۳۵ درصد سریال در لوکیشن‌های گوناگون استان تهران تصویربرداری شده و پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی اواسط خرداد ۱۴۰۱ تولید آن به پایان برسد.

علی دهکردی، دانیال عبادی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری، عزت‌الله رمضانی‌فر، بهزادخداویسی، سروش جمشیدی، امیردژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ریحانه رضی، ایوب آقاخانی، فرزام ناظری، شقایق زمانی، علی آهنج، علیرضا مهران، رضا توکلی، پوراندخت مهیمن، فرشید زارعی‌فر، دانیال ابراهیمی، رضا دودانگه، حسین عباسی، نیوشامدبر، بهادر ابراهیمی و....تاکنون ایفای نقش داشتند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت