واکنش کارگردان «نمور» به اظهارات غیرشرعی نویسنده فیلمش/ خط قرمز اینجانب موازین دینی است

کارگردان فیلم سینمایی «نمور» به اظهارات عجیب نویسنده فیلمنامه که موجب جنجال در فضای مجازی شده است، واکنش نشان داد و گفت که با ترویج هرگونه موازین غیرشرعی در آثار نمایشی مخالف است.

واکنش کارگردان «نمور» به اظهارات غیرشرعی نویسنده فیلمش/ خط قرمز اینجانب موازین دینی است

در آخرین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر و در نشست خبری فیلم «نمور» نوشین معراجی، نویسنده فیلمنامه این اثر در اظهاراتی عجیب گفت: «وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، عشقی که بین‌شان وجود داشته، آنقدر حرمت دارد که حتی بدون صیغه هم نامزد باشند، بچه‌ای که از آن‌ها به دنیا می‌آید، به‌نظر من حلال‌زاده است!» 

نوشین معراجیفیلم این اظهارات اخیرا در فضای مجازی بازنشر و با اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه است.

داود بیدل، کارگردان فیلم «نمور» در واکنش به این موضوع، طی یادداشتی نوشته است:  «ضمن عرض تبریک به برگزیدگان جشنواره و خداقوت به مسئولان و برگزارکنندگان، برای سینمای ارزشمند کشورمان آینده ای درخشان و امیدآفرین آرزو می‌کنم.

و اما بعد.

اخیراً ویدیویی در شبکه های اجتماعی در خصوص اظهار نظر کاملاً شخصی نویسنده فیلم سینمایی "نمور" در خصوص حلال و حرام بودن روابط زن و مرد پخش شده است که لازم دانستم تا توضیح کوتاهی این خصوص بدهم. 

نخست اینکه اظهار نظر خانم نویسنده هر چه که بود کاملاً شخصی بوده و هیچ ربطی به فیلم سینمایی "نمور" ندارد. لازم به ذکر است که پروانه نمایش دائمی فیلم توسط شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی که بسیار به موارد ترویج کننده ضد اخلاقی و ضد خانواده و اجتماعی حساس هستند صادر شده است. پس فیلم مشکلی از نظر موازین شرعی ندارد. شیطنت پخش کننده ویدیو است که مشخصاً با هدف تخریب انجام شده است.

دوم اینکه اعلام می کنم خط قرمز اینجانب موازین دینی است و مخالف ترویج هر گونه موارد ضد شرعی و ضد اخلاقی در آثار نمایشی هستم. این بدان معنی نیست که به موضوعات ملتهب اجتماعی نزدیک نخواهم شد. بلکه نسبت به شناساندن خطرات نو ظهورِ و ضدِ فرهنگی، همواره تلاش خواهم کرد.

سرباز کوچک فرهنگی کشور

داود بیدل» 

صحبت های جنجالی نوشین معراجی را اینجا ببینید.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۵۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت