«قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی نوامبر امسال اکران می‌شود

اریک راث فیلمنامه نویس «قاتلان ماه کامل» گفت این فیلم ماه نوامبر راهی سینماها خواهد شد.

«قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی نوامبر امسال اکران می‌شود

اریک راث  فیلمنامه نویس مشهور سینمای آمریکا در گفتگوی تازه خود که با ایندی وایر انجام داده است، گفت فیلم تازه اسکورسیزی با نام «قاتلان ماه کامل» ماه نوامبر اکران می شود. به گفته این فیلمنامه نویس،  مارتین اسکورسیزی  در حال تدوین فیلم است.

 

فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار در این مصاحبه این چنین عنوان کرد: فیلم ماه نوامبر به سینماها می آید، شنیده ام او (اسکورسیزی) در حال تدوین فیلم است.

اریک راث از همکاری با اسکورسیزی در فیلم « قاتلان ماه کامل » به عنوان یک تجربه عالی یاد کرد و گفت که امیدوار است فیلم خوبی شود.

در جای دیگری از این گفتگو، اریک راث به روایت اسکورسیزی از فیلم اشاره کرد و گفت: در این فیلم برای اولین بار در سینما، خیابانی را می بینید که در آن ۹۰ درصد کاراکترها را بومیان آمریکایی تشکیل می دهند.

داستان « قاتلان ماه کامل » که براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام ساخته شده است در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اکلاهاما می گذرد. فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیرِ زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یک به یک کشته می شدند. در آن زمان اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست، به دست گرفت و سرانجام به نتیجه رساند.

در « قاتلان ماه کامل » لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو نقش های اصلی را ایفا می کنند.

منبع: خبرگزاری صبا
کد مطلب: ۳۵۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت