روایت شارلیز ترون از درگیری‌هایش با تام هاردی سر صحنه فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»

بازیگران و عوامل در مصاحبه های جدید ادعا می کنند که شارلیز ترون و تام هاردی در صحنه فیلمبرداری فیلم Mad Max: Fury Road رابطه سردی داشتند که به چالش های شدید و داد و فریاد کشیده شد.

روایت شارلیز ترون از درگیری‌هایش با تام هاردی سر صحنه فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»

در کتابی که درباره پشت صحنه فیلم فیلم مکس دیوانه: جاده خشم نوشته شده است بازیگران و عوامل این مجموعه از رابطه تام هاردی و شارلیز ترون در فرآیند ساخت این فیلم می‌گویند. وجه اشتراک صحبت همه عوامل از جمله خود هاردی (Tom Hardy) این است که او در اوایل فیلمبرداری بسیار خشمگین بوده و رفتار پسندیده ای نداشته تا جایی که شارلیز ترون (Charlize Theron) از کارگردان می خواهد برای او یک محافظ در نظر بگیرد

 

 

روایت شارلیز ترون از درگیری‌هایش با تام هاردی سر صحنه فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»

بر اساس کتاب جدید کایل بوکانن، ستون نویس نیویورک تایمز، روابط کاری آنها تا جایی پر از تنش پیش رفت که ترون پس از اینکه هاردی را مجبور کرد ساعت ها سر صحنه فیلمبرداری منتظر بماند، به او لقب یک «آدم مزخرف» را داد.

 

 

در گزیده‌ای که از این کتاب منتشر شده است، اعضای تولید توضیح می‌دهند که  ترون، ۴۶ ساله، یک تهیه‌کننده زن را مجبور میکند تا به عنوان محافظ در برابر هاردی  تمام طول فیلمبرداری با او باشد.

هاردی در نقش شخصیت اصلی که در سه فیلم اول این مجموعه مل گیبسون آن را بازی می کرد، ایفای نقش کرد در حالی که ترون در نقش امپراتور فوریوسا، ستوان نقش شرور ایمورتان جو (هیو کیز-بیرن) که علیه رهبرش  با مکس به یک تیم تبدیل می شوند، بازی کرد.

در این کتاب تاریخ شفاهی، ناتاشا هاپکینز، یک بدلکار در فیلم جاده خشم، نقل می‌کند که چگونه ترون نمی‌خواست زمان خود را در صحنه فیلمبرداری تلف کند، زیرا در آن زمان او مادر یک نوزاد بود . اما مارک گولنیخت، اپراتور دوربین به یاد می آورد که هاردی اغلب برای شروع فیلمبرداری دیر می کرد.وی ادامه داد: ترون ساعت هشت سر صحنه فیلمبرداری بود و قبل از ورود به صحنه جنگی فیلم، با لباس و گریم آماده فیلمبرداری بود. علی‌رغم اینکه تهیه‌کنندگان به طور ویژه‌ای از هاردی خواسته بودند به موقع حاضر شود، او ساعت ها تاخیر داشت.

رابطه سرد شارلیز ترون و تام هاردی

گولنیخت گفت: ساعت ۹ بود اما تام هنوز نرسیده بود. پرسیدم: شارلیز، میخوای از صحنه خارج شی و قدم بزنی؟ و او جواب داد: نه، من می خواهم اینجا بمانم. او واقعا هیچ کاری نکرد و مدت ها همان جا نشست. هاردی هم نهایتا ساعت ۱۱ رسید در حالی که ترون تمام مدت سر صحنه نشده بود. وقتی تام رسید او از صحنه بیرون پرید و فریاد زد: این آدم مزخرف را به ازای هر دقیقه ای که دیر رسیده است را صد هزار دلار جریمه کنید.و ادامه داد: جقدر آدم سخیفی هستی.

اپراتور دوربین ادامه داد: حق با او بود.  با صدای خیلی بلندی این الفاظ را فریاد میزد و هاردی مقداری از آن را شنید پس به او زنگ زد و گفت: «به من چه گفتی؟»  هاردی بسیار خشمگین به نظر می رسید.

با همین برخورد بود که ترون اعلام کرد به یک محافظ نیار دارد. ترون در این باره توضیح داد: «اوضاع به جایی رسید که به نوعی خارج از کنترل بود، و این حس وجود داشت که شاید فرستادن یک زن که مرا همراهی کند اوضاع را بهتر کند، زیرا من احساس امنیت نمی‌کردم.» [کارگردان] جورج [میلر] سپس گفت:« باشه؛ دنیس بیاد» این باعث شد کمی نفس  راحت بکشم، زیرا احساس می‌کردم فقط یک زن دیگر میتواند بفهمد که با چه چیزی روبرو هستم.

او خاطرنشان کرد که «زمانی که سر صحنه فیلمبرداری بودم، هنوز احساس می‌کردم تنها هستم زیرا  دنیس دی نووی مجبور شد در دفتر تولید بماند و به دستور تهیه‌کننده, داگ میچل اجازه حضور در صحنه فیلم‌برداری را نداشت.رابطه سرد شارلیز ترون و تام هاردی

کلی مارسل، فیلمنامه نویس مجموعه می گوید: ترون فکر می‌کرد که «عاقلانه بود که ما یک تهیه‌کننده زن وارد کنیم».

هاردی هم در این باره اذعان داشت: “از بسیاری جهات بالای سر من بود، فشار روی هر دوی ما در برخی مواقع بسیار زیاد بود. او به یک همکار بهتر و شاید با تجربه تر از من نیاز داشت. این چیزی است که نمی توانم آن را کتمان کنم.

گولنیخت خاطرنشان کرد که هاردی «در پایان یک فرد متفاوت بود» و به نظر می‌رسید که او و ترون پس از فیلم‌برداری صحنه‌هایی با یکدیگر داشتند و در مراحل بعدی تولید، با یکدیگر صمیمی شده بودند. برخورد با هاردی بسیار بهتر، دوستانه تر و دلسوزتر شده بود.

نکته قابل توجه این است که میلر با وجود خصومت سر صحنه بین ترون و هاردی  Mad Max را ادامه می دهد، البته در فیلم بعدی این مجموعه که یک پیش درآمد با عنوان Furiosa خواهد بود جایگزین دیگری برای ترون انتخاب شده است.

رابطه سرد شارلیز ترون و تام هاردی

جان میلر، کارگردان این مجموعه از سال ۲۰۱۷ شکایتی علیه کمپانی برادران وارنر به خاطر بدهی میلیونی برای Fury Road مطرح کرده است. کارگردان مدعی است که Mad Max: Fury Road هزینه تولید بیشتر از بودجه در نظر گرفته شده، بوده است.

در حالی که برادران وارنر ادعا می کند که فیلم به دلیل فیلمبرداری مجدد از بودجه فراتر رفته است. میلر می‌گوید که این برادران وارنر بودند که نیاز به فیلم‌برداری‌های اضافی می دیدند. این کارگردان نهایتا با موفقیت توانست شکایت خود را در استرالیا حفظ کند.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت