بازیگر سریال با مهر مطرح کرد؛

این روزها درگیر «حکم رشد» هستم/ تاثیر «نون.خ» در دیده شدن بازیگر

هدی استواری بازیگر سریال «حکم رشد» درباره حضور در این مجموعه و نقش خود سخن گفت.

این روزها درگیر «حکم رشد» هستم/ تاثیر «نون.خ» در دیده شدن بازیگر

هدی استواری که این روزها در سریال پلیسی «حکم رشد» بازی می‌کند درباره نقش خود در این مجموعه بیان کرد: من نقش سایه همسر یک خلافکار را دارم که برای حفظ زندگی‌اش تلاش می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا خانواده‌اش را حفظ کند.

 

این روزها درگیر «حکم رشد» هستم/ تاثیر «نون.خ» در دیده شدن بازیگر

وی که پیش از این در سریال «نون.خ» به ایفای نقش پرداخته است، درباره دیده شدنش در این سریال بیان کرد: من قبل از «نون.خ» چند تئاتر کار کرده بودم و البته در یک سریال هم به ایفای نقش پرداخته بودم. خیلی از دوستان و همکاران من هستند که شاید سابقه خیلی بیشتری از من داشته باشند و در کارنامه شان هم آثار بیشتری را بازی کرده‌اند اما آنقدر که من در «نون.خ» دیده شدم آنها دیده نشدند.

استواری تصریح کرد: به ویژه بازیگرانی که کار تئاتر انجام می‌دهند نسبت به بازیگرانی که در سریال‌ها بازی می‌کنند کمتر دیده می‌شوند و حضور در سریال پربیننده هم باز چند برابر بیشتر تاثیر دارد.

بازیگر «حکم رشد» در بخش دیگر درباره نقش و شخصیتی که ایفا کرده است و تحقیق درباره آن بیان کرد: من هرچقدر فیلمنامه را بیشتر خواندم و بیشتر جلو رفت بهتر سعی کردم آدم‌های شبیه به خودم را پیدا کنم و با آن‌ها مصاحبت داشته باشم. به نظرم زنانی شبیه این نقش در جامعه زیاد هستند و می‌توان با آن‌ها گفتگو داشت.

سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی این روزها در حال تصویربرداری است و ضبط آن تا سال آینده ادامه دارد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۷۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت