یک بازیگر دیگر در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد

بندیکت کامبربچ بازیگر توانمند هالیوود که اخیرا به خاطر بازی در فیلم «قدرت سگ» نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مرد شده است، صاحب ستاره در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود شد.

یک بازیگر دیگر در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد

بندیکت کامبربچ بازیگر ۴۵ ساله بریتانیایی ستاره‌اش در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود را دریافت کرد. ستاره «قدرت سگ» توسط کوین فایگی، رئیس استودیو مارول و جی جی آبرامز کارگردان «جنگ ستارگان» و «پیشتازان فضا» در این مراسم در قلب تینسلتاون مورد تشویق قرار گرفت.

بندیکت یکی از تواناترین بازیگران بریتانیا و همچنین هالیوود است که تا به حال برنده جوایز زیادی شده است. همسر ۴۳ ساله بندیکت سوفی هانتر نیز برای حمایت از او در مراسم دریافت ستاره‌اش حضور داشت.

یک بازیگر دیگر در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود صاحب ستاره شد

کامبربچ که نقش اصلی را در فیلم آینده مارول به نام «دکتر استرنج در چند جهان جنون» بازی می‌کند، این ستاره را «افتخار خارق‌العاده‌ای» توصیف کرد.

کامبربچ در سخنرانی‌اش در این مراسم خواستار اقدام در مورد تغییرات اقلیمی شد و درد از دست دادن افراد آسیب‌دیده از کووید-۱۹ را متذکر شد. همچنین از کشور اوکراین حمایت کرد و گفت باید برای حمایت از اوکراین به پا خیزیم و عمل کنیم و تنها حرف زدن کافی نیست.

کامبربچ که در سریال «شرلوک» به شهرت جهانی دست یافت، برای بازی در نقش فیل بربنک در وسترن گوتیک «قدرت سگ» جین کمپیون نامزد بهترین بازیگر مرد شده است.

نامزدی او یکی از ۱۲ نامزدی برای درام روانشناختی درباره یک دامدار در مونتانای دهه ۱۹۲۰ است. او در این جایگاه با خاویر باردم، اندرو گارفیلد، ویل اسمیت و دنزل واشنگتن رقابت می کند.

منبع: همشهری
کد مطلب: ۳۵۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت