بازیگر خردسال «هاکلبری فین» در 98 سالگی درگذشت!+عکس

بیلی واتسون هنرپیشه ای که به همراه تمام خواهر و برادرانش کار خود را از دوران سینمای صامت آغاز کرده و در صدها فیلم هالیوودی ایفای نقش کرد، در ۹۸ سالگی درگذشت.

بازیگر خردسال «هاکلبری فین» در 98 سالگی درگذشت!+عکس

 بیلی واتسون، بازیگر خردسال فیلم «آقای اسمیت به واشنگتن می‌رود» و «در شیکاگوی قدیمی» در ۹۸ سالگی درگذشت.

او و هشت خواهر و برادرش در صدها فیلم ظاهر شدند که از دوران صامت شروع شد و خانواده‌اش یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دارند.

بیلی واتسون، بازیگر کودک سابق از خانواده بازیگران کودک مشهور هالیوود که در فیلم‌های کلاسیکی مانند «قایق نمایش»،«در شیکاگوی قدیم» و «آقای اسمیت به واشنگتن می‌رود» ظاهر شد، درگذشت. او ۹۸ سال داشت.

خانواده وی اعلام کردند که واتسون در ۱۷ فوریه به دلایل طبیعی در مرکز پزشکی «Providence Sacred Heart» در اسپوکن، واشنگتن درگذشت.

واتسون یکی از ۹ بچه خانواده ای بود که در اواخر دهه ۱۹۳۰، به همراه خواهر و برادرهایش در صدها فیلم ظاهر شد. خانواده او تنها خانواده ای هستند که در پیاده روی مشاهیر هالیوود یک ستاره دارند و در سال ۱۹۹۹ جایگاه خود را در بلوار هالیوود به دست آوردند.

«در شیکاگوی قدیمی» (۱۹۳۸)، واتسون شخصیت یک پسر بچه با نام «دون آمچه» را به تصویر کشید، سپس در فیلم «آقای اسمیت به واشنگتن می‌رود»(۱۹۳۹) در نقش یکی از پسران فرماندار هاپر(گای کیبی) ایفای نقش کرد که جفرسون اسمیت، با بازی «جیمی استوارت» را در سنا منصوب می‌کرد. برادران واقعی او دلمار، هری و گری نیز همانند او در فیلم های بسیاری ایفای نقش کردند.

در سال بزرگ سینمایی ۱۹۳۹، واتسون همچنین در فیلم آقای لینکلن جوان در کنار «هنری فوندا»، در ماجراهای «هاکلبری فین» با «میکی رونی» و در «استنلی و لیوینگستون» با «اسپنسر تریسی» ظاهر شد.

ویلیام ریچارد واتسون ششمین فرزند از نه فرزند - شش پسر و سه دختر - خانواده در سال ۱۹۲۳ در روز کریسمس در لس‌آنجلس به دنیا آمد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۵۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت