سرقت ۳۰۰ هزار دلاری از صحنه فیلمبرداری سریال مشهوری که درباره سارقی حرفه ای است!

تنها یک روز پس از آنکه دزدان اموالی به ارزش بیش از ۲۰۰ هزار دلار را از صحنه مجموعه تلویزیونی تاج (The Crown) به سرقت بردند، نتفلیکس قربانی دومین دزدی در جریان فیلم‌برداری سریال فرانسوی لوپن (Lupin) شد؛ سریالی که خود پیرامون داستان‌های یک دزد حرفه‌ای است.

سرقت ۳۰۰ هزار دلاری از صحنه فیلمبرداری سریال مشهوری که درباره سارقی حرفه ای است!

این دزدی در همسایگی شهر نانتر، در حومه پاریس، جایی که این نمایش موفق فیلم‌برداری می‌شد اتفاق افتاد و پس از وقفه‌ای کوتاه، فیلمبرداری دوباره از سر گرفته شد.


دزدی در صحنه فیلم‌برداری سریالی که درباره یک سارق حرفه‌ای است

بر اساس گزارش‌ها، قسمت سوم لوپن با عمر سی (Omar Sy) در حال فیلم‌برداری بود که حدود ۲۰ نفر با صورت‌های پوشانده‌شده پس از پرتاب خمپاره‌های آتش‌بازی به داخل صحنه وارد شده و تجهیزاتی به ارزش ۳۰۰ هزار یورو را به سرقت بردند. نتفلیکس این خبر را تایید کرد و گفت هنگام فیلم‌برداری فصل آتی سریال Lupin حادثه‌ای رخ داد، اما بازیگران و عوامل فیلم در سلامت هستند و کسی آسیب ندید. تحقیقات در این باره توسط مقامات شهر نانتر آغاز شده است.

این دزدی تنها یک روز پس از سرقت از مجموعه درام تاج که آن هم محصول نتفلیکس است رخ داد. در این سرقت نیز تجهیزاتی به ارزش حدود ۲۰۰ هزار دلار دزدیده شد، اما نتفلیکس اعلام کرد که این اتفاق تاثیری بر تولید نداشته است.


دزدی در صحنه فیلم‌برداری سریالی که درباره یک سارق حرفه‌ای است

تنها چند ساعت پس از این حمله، عمر سی در مراسم اهدای جوایز سزار (Cesar Awards) حضور یافت تا دهمین سالگرد کمدی-درام دست نیافتنی‌ها (Intouchables) را که جایزه بهترین بازیگر مرد را برایش به ارمغان آورد جشن بگیرد.

دزدی در صحنه فیلم‌برداری سریالی که درباره یک سارق حرفه‌ای است

لوپن دومین مجموعه موفق بین‌المللی نتفلکیس بعد از بازی مرکب (Sqid Games) است که به همراه مجموعه‌هایی نظیر امیلی در پاریس (Emily in Paris) و کارگزارم را خبر کنید! (Call My Agent!) به رونق تولید در پایتخت فرانسه کمک کرده است. عمر سی در این سریال نقش آسین دیوپ، یک دزد حرفه‌ای که الهام‌گرفته از شخصیت داستانی معروف یک دزد جنتلمن یعنی آرسن لوپن است به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت