نظر تتلو درباره حجاب سحر قریشی

امیر تتلو می گوید از سحر قریشی خواسته است از این پس حجاب داشته باشد.

نظر تتلو درباره حجاب سحر قریشی

تتلو  پس از انتشار دونفره خود با سحر قریشی  در کانال یوتیوبش درباره ی رابطه ی خود با این بازیگر سینمای ایران  نوشت:

«من نظرم هنوزم راجع به ازدواج و بچه دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بلخره یه روزی آدما از هم جدا میشن !! امّا اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم !! من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه ای فکر کنم و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمیدونید !! ترجیح میدم آینده ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم ! تامام ؟

در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشته م براشون مهم نباشه !! به نظر من اتفاقا آدما هرچی عین من پرونده شون سیاه تر باشه بخشیدنشون سخت تره و عشق بیشتری میخواد !! دقت کنید !! اگه گذشته ی من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمیتونست گذشته ی سیاهمو نادیده بگیره !! خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که اینهمه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای !! البته همه ی اینا اصلا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی های خودتون استفاده کنید از این بحث ها !»

عکس دو نفره سحر قریشی و امیر تتلو

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ماه با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد. این ویدئو قریشی را در ویلای تتلو در ترکیه نشان می داد و صدای تتلو نیز از پشت دوربین شنیده می شد. امیر تتلو نیز طی ماه های گذشته در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود.

 

 

 

 

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۸۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • هلیا ارسالی در

    سحر قریشی چطور میتونه با این تتلو ک همه جاش رو تتو کرده کنار بیاد من میبینمش سوسک میشم😐

دیدگاه

تازه ها

یادداشت