پیام نوروزی محمد کاسبی از تخت بیمارستان برای ملت ایران

محمد کاسبی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون بعد از عمل جراحی موفق قلب باز، همزمان با نخستین روز عید ۱۴۰۱ خورشیدی با وجود حضور در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان، پیام بهارانه‌ای را خطاب به مردم ایران منتشر کرد.

پیام نوروزی محمد کاسبی از تخت بیمارستان برای ملت ایران

 محمد کاسبی ، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ به سبب عارضه قلبی در بیمارستان قلب «شهید رجایی» تحت عمل قلب باز قرار گرفت با وجود آنکه طبق نظر کادر پزشکان هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دوران نخست نقاهت خود را طی می کند با انرژی فراوان بعد از خبر موفقیت‌آمیز بودن این عمل، پیامی نوروزی را برای مردم ایران تحریر کرده است.

یلدا کاسبی دختر این بازیگر پیشکسوت ضمن تایید موفقیت آمیز بودن این عمل طبق گفته پزشک متخصص و معالج پدرش تاکید کرد: دوران درمان و نقاهت پدرم بعد از این عمل با تاکید کادر درمان کمی زمان‌بر است اما همگی ضمن دعای خیر مردم و دوستداران محمد کاسبی با صبر و آرامش این روزهای بهاری را پشت سر می‌گذاریم.

محمد کاسبی در پیام بهارانه خود به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ خورشیدی و آغاز قرن جدید نوشته است: سلام بر ملت غیور و بافرهنگ سرزمینم ایران؛ ان‌شاءالله در سال جدید شاهد حال بسیار بسیار بد دزدان، قدرت‌طلبان، فاسدان، زراندوزان و هر آنچه منشاء شر و بدی است باشیم و در کنار حال‌ خوب، خداوند قادر متعال بهترین‌ها را برای مردم مستضعف و باغیرت ایران همیشه سرافرازم رقم بزند. سال نو و حال نو مبارک / محمد کاسبی.

محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون «خوش رکاب»، «صاحبدلان»، «سه در چهار» و «سرّ دلبران».

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی  به حضور وی در سریال «صاحبدلان» باز می‌گردد.

محمد کاسبی، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری شد و سرانجام ۲۳ اسفند سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت