رضا توکلی: شایعه‌ درباره بازیگران را باور نکنید/ ما دستمزد زیادی نمی‌گیریم

بازیگر «زیرزمین» با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سریال ترسناک می‌سازم، گفت: شایعه‌هایی که برای بازیگران درست می‌کنند را باور نکنید.

رضا توکلی: شایعه‌ درباره بازیگران را باور نکنید/ ما دستمزد زیادی نمی‌گیریم

رضا توکلی  با مرور اتفاقات سال ۱۴۰۰ توضیح داد: برای من سال خیلی بدی بود. چون از اول عید مادرم بیمار شد. اعتقاد شخصی من این است که خداوند تقدیرمان را این طور رقم زد. شاید هم یک آزمایشی بود. سال های قبل برای من پربرکت‌تر بود. امسال برو و بیا و خرج و گرانی زیاد داشتیم و مطلوبیت و زیبایی روزها و شب‌ها برایم کمتر بود. اما خدا را شکر می کنم. امیدوارم در سال جدید ویروس جدیدی وارد کشورمان نشود.

بازیگر سریال زیرزمین و یک وجب خاک با اشاره به دو سریال احضار و دادستان که امسال از او پخش شد گفت: من یک مدت به خاطر شرایط کرونا و فوت مادرم طاقت کار کردن نداشتم. اما اگر کار نکنیم معیشت‌مان را چطور بگذرانیم؟ یک عده هستند که وضع‌شان خوب است و شرایط‌شان با همه بازیگران فرق می‌کند. من چهل پنجاه سال فعالیت کردم و الان باید بازی کنم. چون حرفه‌ام بازیگری است.

توکلی که در سریال نوروزی امسال شبکه پنج با نام دردسرهای شیرین حضور دارد اظهار داشت: در این سریال نقش حسام پدر دختری به نام شیرین با بازی خانم مریم مومن را بازی می کنم. داماد من پوریا پورسرخ به خواستگاری می آید و کلی دردسر ایجاد می کند. ترکیب بازیگران در این سریال را دوست دارم. در کنار بزرگترها مثل من و خانم افسانه بایگان بچه های جوان هم هستند که ترکیب خوبی است. در این سریال می‌خواهیم بگوییم بزرگترها هستند که می توانند برای جوان‌ها جاده را صاف کنند.

باید قدر نوروز را بدانیم

این بازیگر با بیان این که در نوروز حال و هوای عجیبی دارم توضیح داد: هر سال یاد بزرگترهایی که رفتند می‌افتم. خوشحالم که خدا شرایطی را برای ما فراهم کرده که وارد یک سال جدید بشویم. نوروز یکی از اعیاد بزرگ دنیاست و باید قدرش را بدانیم. سنت های زیبایی در نوروز نهفته است. زیبایی بهار نشانه تولد و زندگی دوباره است و یادآور همه مخلوقات باشکوهی که خدا خلق کرده است.

دستمزد سریال «احضار» خیلی زود خرج شد

توکلی به دستمزدی که از سریال احضار گرفته اشاره کرد و گفت: پول این سریال زود خورده شد و رفت. ما دستمزد زیادی نمی‌گیریم. شایعه هایی که برای بازیگران درست می‌کنند را باور نکنید. تعداد محدودی دستمزد زیاد می گیرند. دستمزد این سریال خیلی زود خرج شد. بچه های بزرگ من خرج و مخارج زیادی دارند. اما هیچ وقت نیامدم گلایه کنم. از کسی هم طلبکار نیستم. من بدون پارتی و آشنا وارد سینما شدم و جزو هیچ باند و گروهی نبوده و نیستم و همیشه از خداوند کمک خواسته‌ام.

کارگردان فیلم سگ های پوشالی با اعلام این خبر که چند طرح را به شبکه نمایش خانگی داده است توضیح داد: یک سریال در ژانر دلهره و وحشت در ذهن دارم که اگر ساخته شود بالاتر از ۱۸ سال باید تماشا کنند. موافقت اولیه را در حد گفت وگو از ساترا گرفته‌ام. می‌خواهم بر اساس خواب ها و فلسفه عارفانه خواب سریال بسازم. معتقدم یک انرژی در روابط آدم ها وجود دارد که بر اساس آن اتفاقات عجیب و غریبی می افتد. اگر ساترا موافقتش را اعلام کند، نگارش این سریال را شروع می کنم. من به عنوان یک کارگردان فیلم سگ‌های پوشالی را سال ۹۲ ساختم که بازتاب خوبی داشت.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت