مستند پگاه آهنگرانی در ۴ جشنواره خارجی

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی به بخش مسابقه جشنواره‌های هات داکس، زاگرب داکس، لیسبون و لاس پالماس راه یافت.

مستند پگاه آهنگرانی در ۴ جشنواره خارجی

 مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» به کارگردانی پگاه آهنگرانی که محصول مشترک سینمای ایران و جمهوری چک است، پس از حضور در جشنواره‌هایی نظیر ایدفا، بوسان و یک دنیای ولز در بخش مسابقه چهار جشنواره خارجی حضور می‌یابد.

این مستند کوتاه به بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنواره فیلم مستند هات داکس از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل تا ۸ می) به صورت حضوری در تورنتو و به صورت آنلاین در کانادا، هجدهمین جشنواره فیلم مستند زاگرب، زاگرب داکس، از ۱۴ تا ۲۱ فروردین (۳ تا ۱۰ آوریل) در کشور کرواسی، جشنواره لیسبون ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت (۱ تا ۱۰ می) در کشور پرتغال و بیست و یکمین دوره جشنواره لاس پالماس ۳ تا ۱۰ اردیبهشت (۲۳ تا ۳۰ آوریل) در جزایر قناری کشور اسپانیا برگزار می‌شود، راه یافته است. 

همچنین «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» در بخش مسابقه بیست و چهارمین جشنواره تسالونیکی که ۱۹ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ (۱۰ تا ۲۰ مارچ) در کشور یونان برگزار شد، حضور داشت.

اولین نمایش جهانی این فیلم در آمریکای شمالی در پانزدهمین جشنواره فیلم سالیم salem film festival(sff) که ۲۴ مارچ تا ۳ آوریل یعنی (۴ تا ۱۴ فروردین ماه) برگزار شد، رقم خورد. 

مستند کوتاه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» در اولین نمایش جهانی خود در بخش مسابقه آثار مستند کوتاه جشنواره «ایدفا» (IDFA) که بزرگترین و مهمترین رویداد مستند جهان است، حضور داشت. 

تهیه‌کنندگی این مستند کوتاه ۱۶ دقیقه‌ای را کاوه فرنام برعهده دارد و فرحناز شریفی تدوینگر این فیلم است. همچنین آتنا اشتیاقی و مهرشاد ملکوتی به ترتیب آهنگسازی و صداگذاری این مستند را برعهده دارند.

پگاه آهنگرانی و احسان عبدی‌پور به طور مشترک فیلمنامه «من سعی می‌کنم فراموش نکنم» را نوشته اند.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت