حسین محجوب: شاید دیگر در هیچ اثر نمایشی حضور نیابم

حسین محجوب با انتقاد نسبت به فضای تولیدات نمایشی گفت که بعد از «سربرون» در پروژه دیگری نبوده است و احتمالا دیگر در این حوزه فعالیت نکند.

حسین محجوب: شاید دیگر در هیچ اثر نمایشی حضور نیابم

حسین محجوب  بازیگر سینما و تلویزیون دا اظهار کرد: آخرین کاری که من در آن به عنوان بازیگر حضور داشتم  سریال «جشن سربرون»   مجتبی راعی  است که فیلمبرداری این سریال اواخر دی ماه به پایان رسید و از آن زمان به بعد هنوز در کاری حضور نداشته‌ام.

وی افزود: پیشنهاد برای بازی وجود دارد اما به دلیل کیفیت پایین فیلمنامه‌ها ترجیح دادم در آن آثار حضور نداشته باشم. درباره وضعیت نابسامانی که بر تولیدات نمایشی حاکم شده است همین اندازه بس که بگویم شاید به شخصه نتوانم دیگر در چنین فضایی کار کنم.

این بازیگر درباره بحث سرمایه گذاری در سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه اگر نگاهی به برخی سرمایه‌گذاری‌ها در تولیدات نمایشی بیندازید، متوجه می‌شوید این پول‌ها توسط آدم‌هایی وارد می‌شود که می‌خواهند خود را به طریقی مطرح کنند. حال این مساله می‌خواهد جلوی دوربین باشد یا پشت آن.

او تاکید کرد: درباره حضور در سینما نیز باید اضافه کنم فعلا موضوعاتی را که در هنر هفتم کشورمان مطرح می‌شود چندان نمی‌پسندم، برای همین در آن مشارکتی نخواهم داشت.

محجوب در پاسخ به این سوال که آیا از شبکه نمایش خانگی پیشنهادی برای بازی دارد، بیان کرد: آثار این حوزه جدید نیز برایم چندان جالب توجه نیست و پیشنهادی هم برای بازی در کارهای نمایش خانگی ندارم.

منبع: خبرگزاری صبا
کد مطلب: ۳۵۸۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت