ساخت سریالی از پشت صحنه یکی از شاهکارهای تاریخ سینما

شرکت پارامونت که تولید فیلم سینمایی «پدرخوانده» محصول ۱۹۷۲ و یکی از شاهکارهای تاریخ سینما را بر عهده داشت، به‌تازگی در مینی‌سریال ۱۰ قسمتی به نام «پیشنهاد» (The Offer) روایتی از مراحل ساخت این فیلم را ارائه کرده که همزمان با پنجاهمین سال اکران «پدرخوانده»، در آستانه انتشار قرار دارد.

ساخت سریالی از پشت صحنه یکی از شاهکارهای تاریخ سینما

این سریال را دکستر فلچر کارگردانی کرده که پیش‌تر «راکت ‌من» را ساخته بود. سریال «پیشنهاد» که یکی از وجوه تسمیه آن، دیالوگ معروف «پیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی» در فیلم «پدرخوانده» است، ماجرای ساخت این فیلم را از دید آلبرت رودی یکی از تهیه‌کنندگان آن روایت می‌کند. چالش‌هایی که در ساخت این فیلم، انتخاب بازیگران و ... وجود داشته، در «پیشنهاد» مرور شده است. چهره‌های شاخصی چون فرانسیس فورد کاپولا، مارلون براندو، ماریو پوزو و آل پاچینو در این مجموعه به تصویر کشیده شده‌اند.

این سریال، مجموعه پرستاره‌ای نیست و علاوه بر مایلز تلر به عنوان بازیگر اصلی، چهره‌هایی چون متیو گود، جیووانی ریبیسی و دن فوگلر نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

به نظر می‌رسد فضای این سریال تا حدی شبیه برخی سریال‌های سال‌های اخیر درباره پشت صحنه محصولات سینمای آمریکا، مانند «هالیوود» و «عداوت» است. از چهره‌های مشهور، تنها کاپولا و پوزو در سریال «پیشنهاد» نقش مهمی دارند و بازیگران «پدرخوانده»، کاراکترهای فرعی این مجموعه را تشکیل می‌دهند. سه قسمت اول سریال «پیشنهاد» در روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت به نمایش درمی‌آید و بقیه به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. این مینی‌سریال فصل دومی نخواهد داشت.

منبع: روزنامه خراسان
کد مطلب: ۳۵۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت