«دختر خوب» راحله کرمی منتخب جشنواره ۵۵ ساله هومبولت آمریکا

«دختر خوب» ساخته راحله کرمی در ادامه مسیر خود و پس از موفقیت در دو جشنواره اسکواردی و ناپولی و حضور در چندین جشنواره بین‌المللی برای حضور در پنجاه‌وپنجمین جشنواره هومبولت امریکا پذیرفته شد.

«دختر خوب» راحله کرمی منتخب جشنواره ۵۵ ساله هومبولت آمریکا

این جشنواره باقدمت، از سال ۱۹۶۷ در آرکاتای کالیفرنیا توسط دانشگاه هومبولت برگزار شده و از آن به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره دانشگاهی دنیا یاد می‌شود. این جشنواره از هفدهم تا بیست‌وسوم آوریل «دخترِ خوب» را در سینماهای خود به نمایش می‌گذارد.

«دختر خوب» همچنین از دهم تا هجدهم ژوئن در چهارمین دوره جشنواره AmiCorti (2022) film festival ایتالیا به نمایش درخواهد آمد.
 
این فیلم کوتاه که یک سوژه ملتهب اجتماعی را دستمایه داستان خود قرار داده، پیش از این برنده جایزه ویژه هیات داوران از دو جشنواره اسکواردی و ناپولی ایتالیا شده و در جشنواره‌های لینز اتریش، ایسکیا گلوبال ایتالیا، ارلزکورت انگلستان، آرلینگتون آمریکا، کاریج آلمان و جشنواره بین‌المللی زنان ترکیه حضور داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه ۱۴دقیقه‌ای آمده دختری که می‌خواهد آبروی خانواده‌اش را حفظ کند، مجبور به سکوت می‌شود.

مبینا آزادی، بهزاد خلج و شقایق فریادشیران بازیگران و مانی قندی(تهیه‌کننده)، هاشم مرادی (مدیر فیلمبرداری)، مسیح حدپور سراج (مدیر صدابرداری) حجت بابایی (طراح گریم)، فاطمه پاقلعه‌نژاد (مجری طرح)، ساقی بلیغ (عکاس) و فرست اسکرین‌فیلم به مدیریت سولماز اعتماد (پخش‌ بین‌الملل) دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۵۸۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت