زنان سلبریتی که از عمل های زیبایی خود پشیمان شدند

بسیاری از سلبریتی های زن به داشتن عمل زیبایی برای حفظ جوانی یا بالا بردن اعتماد به نفس خود اقرار کرده اند. برخی از آن ها از نتیجه راضی بوده اند اما بعضی هم بوده اند که از عمل های زیبایی پشیمان شدند و تصمیم گرفتند روند طبیعی پیری را طی کنند.

زنان سلبریتی که از عمل های زیبایی خود پشیمان شدند

در ادامه از زنان سلبریتی ای خواهیم گفت که از عمل های زیبایی خود پشیمان شدند.

کامرون دیاز

کامرون دیاز در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای فاش کرد در گذشته بوتاکس را امتحان کرده بود اما نتیجه ی کار را دوست نداشت، چون چهره ی جدیدش را نمی شناخت. کامرون از آن زمان به یکی از هواداران پیری طبیعی بدل شده است. او همچنین خط خنده ی خود را دوست دارد چون وجودش به این معنی است که «همه ی عمر لبخند زده است.»

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو هم قبلا بوتاکس را امتحان کرده. او مخالف همه ی عمل های زیبایی نیست و ممکن است در آینده چیزهای بیشتری را امتحان کند، اما دوست ندارد دیگر هرگز بوتاکس کند. او بعد از تجربه ی بوتاکس کردنش گفته بود مثل «دیوانه ها» شده بود.

کایلی جنر

کایلی جنر از کودکی از لب های باریک خود خجالت می کشیده و برای پُرتر کردن آن ها سراغ تزریق و فیلر رفته است. و با اینکه دوست ندارد به طور کامل به لب های طبیعی اش بازگردد اما به گفته ی خودش در مقطعی در این مورد زیاده روی کرده بود. به گفته ی خودش، تجربه ی دردناکی بود که دوست ندارد در آینده تکرار شود.

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون تزریق لب را امتحان کرد اما در سال ۲۰۰۶ در مصاحبه ای گفت وقتی اثرش از بین رفت راحت شد. او از شکلی که لب هایش پیدا کرده بود خوشش نمی آمد و نمی خواست این کار را در آینده تکرار کند.

جیمی لی کورتیس

جیمی لی کورتیس مانند بسیاری از دیگر بازیگران زن، درگذشته عمل های جراحی را امتحان کرده. اما به اذغان خودش هیچ یک از آن ها اثری که او امیدوار بود داشته باشد را نداشت. به همین دلیل است که از آن زمان به خاطر طبیعی و زیبا بودن روند پیری اش مورد تحسین قرار داشته است.

ملانی گریفیت، مادر داکوتا جانسون

به گفته ی ملانی گریفیت او خود متوجه نشده بود که در انجام عمل های زیبایی زیاده روی کرده تا اینکه مردم رفته رفته این موضوع را به او یادآور شدند. گریفیت که از این اظهارنظرها آزرده بود، به سراغ پزشک دیگری رفت تا کمک کند بعضی از عمل های جراحی اش را معکوس کند.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان اعتراف کرده خط رویش موهای سرش را با روش الکترولیز تغییر داده است. او با استفاده از لیزر خود را از خرده موهای روی پیشانی اش خلاص کرد، اما سال ها بعد دیگر نتیجه ی کار را دوست نداشت. او حتی گفت که دلش برای همان خرده موها تنگ شد چون او را «کم سن تر» نشان می دادند.

کریسی تیگن

کریسی تیگن در سال ۲۰۲۰ ایمپلنت های سینه های خود در آورد. او بعد از مشکلاتی که به دلیل کاشت سینه برای شیردهی پیدا کرده بود، تصمیم به این کار گرفت. به گفته ی او دلیل اصلی اینکه عمل کاشت سینه انجام داد، کار مدلینگش بود.

پریسیلا پرسلی، همسر الویس پرسلی

پریسیلا پرسلی یک عمل جراحی بسیار بد روی صورتش داشت که در نهایت از آن پشیمان شد. این تزریق ها مضر و خطرناک از آب درآمدند، موضوعی که این بازیگر بعدها درباره ی آن صحبت کرد.

شِر

به گفته ی شِر، عمل جراحی ای که برای افزایش سایز سینه های خود انجام داد، ظاهرش را بدتر کرد. این عمل نتیجه ای که این خواننده ی مشهور امیدوار بود داشته باشد را نداشت.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن بوتاکس را امتحان کرد اما به نظر خودش این کار باعث شده بود صورتش منجمد شود. به گفته ی کیدمن او دیگر نمی خواهد در آینده چیز دیگری را امتحان کند چون خوشحال است که می تواند دوباره صورتش را تکان دهد.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۸۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت