جمشیدهاشم‌پور ناخدا شد | جزئیات پروژه سینمایی مشترک ایران و اسپانیا

مدیرعامل موسسه «نگار فیلم تبیان» ضمن اشاره به جزییات پروژه سینمایی «مسخ نرگس» از حضور جمشید هاشیم‌پور در نقش یک ناخدا در این فیلم سینمایی خبر داد.

جمشیدهاشم‌پور ناخدا شد | جزئیات پروژه سینمایی مشترک ایران و اسپانیا

حامد حقیقت مدیرعامل موسسه «نگار فیلم تبیان»، درباره صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «مسخ نرگس» به تهیه‌کنندگی این موسسه اظهار کرد: ما در موسسه تبیان پیش از این هم فعالیت سینمایی داشته‌ایم و فیلم «ایوب پیامبر» را ساخته‌ایم. در دوره جدید فعالیت‌های خود هم هرچند همچنان چارچوب اصلی فعالیت‌های ما قصص انبیاست، اما براساس برخی از ضرورت‌ها تشخیص داده شد که به‌صورت جدی‌تر به‌حوزه ساخت فیلم‌های سینمایی ورود داشته باشیم تا از این منظر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه موسسه نگار فیلم تبیان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده «مسخ نرگس» است، درباره داستان این فیلم گفت: داستان این فیلم مرتبط با یکی از مسائل راهبردی است که باید به آن ورود می‌کردیم. قصه این فیلم که با همکاری هنرمندان ایران و اسپانیا مقابل دوربین رفته است، تماماً در شهر بوشهر می‌گذرد. این فیلم درباره یک خانم هنرمند اسپانیایی است که برای کاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس آمده است اما براساس یک اتفاق، قایق تفریحی او دچار سانحه می‌شود و او سر از بوشهر در می‌آورد. داستان اصلی فیلم از همین مرحله آغاز می‌شود و این هنرمند در شهر بوشهر، گام به گام در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که جذب آیین‌ها و اصالت‌های ارزشی و اخلاقی سرزمین ما می‌شود.

حقیقت درباره همکاری با حامد علیزاده به‌عنوان کارگردان این فیلم هم توضیح داد: آقای علیزاده یکی از کارگردانان جوان، خوش‌فکر و بدون حاشیه است که تا امروز چند کار را در قالب تله‌فیلم برای موسسه کارگردانی کرده، ما سال‌هاست که در مجموعه خود روی ایشان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و حالا این اولین تجربه کارگردانی سینمایی او محسوب می‌شود که تا به اینجا هم در کار خوش درخشیده‌اند.

وی درباره ترکیب بازیگران فیلم سینمایی «مسخ نرگس» هم توضیح داد: نقش اصلی این فیلم را جمشید هاشم‌پور ایفا خواهد کرد، در کنار ایشان بهناز جعفری، پدرام شریفی و مجید نوروزی حضور دارند و دو بازیگر اسپانیای هم در فیلم داریم. جمشید هاشم‌پور در این فیلم نقش یک ناخدا را ایفا می‌کند که حرفه‌اش لنج‌سازی به‌عنوانی یکی از حرفه‌های اصیل و دیرینه مردمان جنوب است. برای احیای این تمدن شخصیتی را به‌عنوان نماد مردم بوشهر در فیلم داریم که جمشید هاشم‌پور ایفای نقش او را برعهده دارد.
منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۸۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت