جانی دپ همسرش را به قطع انگشتش متهم کرد!

پزشک و پرستار جانی دپ، امبر هرد همسر سابق هنرپیشه هالیوودی را مسول قطع انگشتش می‌دانند.

جانی دپ همسرش را به قطع انگشتش متهم کرد!

طی دو سال گذشته پرونده دادگاه‌های «جانی دپ» هنرپیشه سرشناس هالیوودی و همسر هنرپیشه اش «امبر هرد» به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌ها و مناقشات سلبریتی‌ها در جهان تبدیل شده و همچنان ادامه دارد.

به تازگی و در مرحله جدیدی از دادگاه، پزشک و پرستار جانی دپ، امبر هرد همسر سابق هنرپیشه هالیوودی را مسول قطع انگشتش می‌دانند.

یک پزشک و یک پرستار، روز دوشنبه در دادگاه ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد حادثه قطع شدن انگشت جانی دپ را بازگو کردند.

همسر سابق جانی دپ ادعا کرده که در جریان آن دعوا، دپ او را کتک زده، گلویش را در حد خفگی فشار داده و به او تعرض کرده است. او مدعی شده که این حمله بر روی دست‌ها و پاهایش بریدگی ایجاد کرده است.دپ در مارس ۲۰۱۵، زمانی که برای فیلمبرداری قسمت پنجم سریال «دزدان دریایی کارائیب» در استرالیا بود، آسیب دید. جانی دپ، همسر سابقش را متهم کرده که بطری را به سمت او پرتاب کرده و بالای انگشت وسطش را قطع کرده است. هرد اما گفته است که جانی دپ احتمالاً هنگام شکستن تلفن همراه خود انگشتش را قطع کرده و وکلای او به پیام‌هایی اشاره کرده‌اند که در آن دپ اعتراف کرده که انگشت خود را بریده است.

دیوید کیپر، پزشک خصوصی جانی دپ، شهادت داد که دپ در آن زمان با او تماس گرفته و او نیز به منزل دپ مراجعه کرده و زخم دپ را قبل از بردن او به اورژانس تمیز کرد. او همچنین گفت که به کارکنان دستور داده تا خانه را برای یافتن نوک انگشت گم شده جستجو کنند.

کیپر هنگام شهادت از طریق نمایش ویدیویی گفت که سرآشپز دپ، انگشت قطع شده او را پیدا کرده است.

کیپر گفت: او گفت که آن را در قسمت آشپزخانه پیدا کرده و افزود که خون و شیشه شکسته در خانه وجود داشته است.

کیپر شهادت داد که هرد آنجا بود و به نظر ناراحت بود. اما دکتر متوجه جراحات او نشد و گفت که به پزشکی مراجعه نکرده است.

دبی لوید، پرستاری که با کیپر کار می کرد، گفت که یکی از مدیران خانه انگشت را پیدا کرد و به اورژانس آورد. دپ بعداً برای ترمیم انگشت تحت عمل جراحی ترمیمی قرار گرفت.

کیپر و لوید برای کمک به دپ برای مقابله با مشکلات سوء مصرف مواد استخدام شدند.

کیپر در شهادتی که پنجشنبه گذشته برای هیئت منصفه پخش شد، گفت که پس از این اتفاق، او درباره انصراف از مراقبت از جانی دپ صحبت کرده زیرا دپ از پروتکل‌های مواد مخدر و الکل پیروی نمی‌کند. دپ بعداً دوباره با پزشک ارتباط برقرار کرد و قول داد که از درمان ترک اعتیاد پیروی کند.

دپ در سال ۲۰۱۸ هرد را متهم کرد که او را در ستونی در روزنامه واشنگتن پست بدنام کرده است، که در آن او در مورد واکنش‌هایی که پس از ادعای آزار فیزیکی او دریافت کرد، نوشت. هرد نیز از دادگاه شکایت کرد با درخواست غرامت ۱۰۰ میلیون دلاری با این ادعا که وکیل دپ با متهم کردن او به ادعاهای ساختگی سوء استفاده، بدرفتاری و کتک‌کاری، او را بدنام کرده است.

به گفته یک منبع نزدیک به جانی دپ، روز سه‌شنبه دادگاه در فیرفکس، ویرجینیا،  برگزار و روز چهارشنبه بازجویی متقابل انجام شود.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۵۹۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت