مگان فاکس و همسرش: برای مقاصد مذهبی خون یکدیگر را می نوشیم!

«مگان فاکس» در مصاحبه جدیدی با مجله «گلمور» بریتانیا تأیید کرده است که او و نامزدش «ماشین گان کلی» برای «مقاصد مذهبی» خون یکدیگر را می‌نوشند.

مگان فاکس و همسرش: برای مقاصد مذهبی خون یکدیگر را می نوشیم!

فاکس ۳۵ ساله می‌گوید: «به گمانم نوشیدن خون یکدیگر ممکن است برای مردم گمراه‌کننده باشد یا باعث شود که ما را با جام‌هایی مثل سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در حال نوشیدن خون یکدیگر تصور کنند. فقط چند قطره است، اما بله، ما گاهی خون یکدیگر را تنها برای مقاصد مذهبی می‌نوشیم.»

 

 

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ژانویه گذشته فاکس و کلی پس از اعلام نامزدی‌شان ادعا کرده بودند که خون یکدیگر را نوشیده‌اند. فاکس تأکید می‌کند که خون آشامیدن آن‌ها «مدیریت‌شده» است: «مدیریت‌شده است یعنی می‌گوییم: «بیا چند قطره خون یکدیگر را بریزیم و بنوشیمش.» [کلی] بسیار بی‌پرواتر و بی‌قرارتر و بی‌اصول‌تر است و می‌خواهد سینه‌اش را با شیشه شکسته زخم کند و می‌گوید: «روحم را تسخیر کن.»»

 

 

بازیگر «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) در پاسخ به این پرسش که آیا کلی سینه خودش را می‌برد یا نه می‌گوید: «اجازه دهید بگویم که این اتفاق نمی‌افتد. شاید دقیقاً این عمل نباشد، اما نسخه‌ای از آن به دفعات اتفاق افتاده است.»

 

فاکس و کلی مانند روزهای ابتدایی رابطه «انجلینا جولی» و «بیلی باب تورنتون» خون یکدیگر را به گردن خود آویخته بودند.

منبع: مووی مگ
کد مطلب: ۳۵۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت