شش دقیقه تشویق: بازگشت موفق جرج میلر، هفت سال بعد از اکران "مد مکس: جاده‌ی خشم"، به‌کن

«جرج میلر» با فیلم «سه هزار سال آرزو» (Three Thousand Years of Longing) جشنواره فیلم کن را به وجد آورد. تازه‌ترین ساخته کارگردان «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) جمعه گذشته پس از یک مراسم فرش قرمز به حاشیه کشیده شده روی پرده رفت و با تشویق شش دقیقه‌ای بینندگان مواجه شد.

شش دقیقه تشویق: بازگشت موفق جرج میلر، هفت سال بعد از اکران "مد مکس: جاده‌ی خشم"، به‌کن

«تیلدا سویینتون» در این فیلم که نامه عاشقانه‌ای به قصه‌گویی توصیف شده، نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در بازار استانبول یک بطری حاوی جنی با بازی «ادریس البا» را کشف می‌کند. جن سرگذشت افرادی را بازگو می‌کند که پیش از این زن به او برخورده‌اند.

نیمی از فیلم درون یک هتل روی می‌دهد اما خاطرات جن بیننده را به لوکیشن‌های باستانی با جلوه‌های ویژه چشم‌نواز رهمون می‌سازد. پس از نمایش فیلم، سویینتون و البا یکدیگر را به گرمی در آغوش گرفتند، در حالی که میلر با عینک نمادینش به مخاطبین گفت: «این اولین بار است که فیلم را به همراه مخاطبین می‌بینم، و بسیار تکان‌دهنده است. بسیار بسیار سپاسگزارم.»

میلر در سال ۲۰۱۵ با «جاده خشم» راهی کن شده بود. آن فیلم پسا-آخرالزمانی در بخش خارج از مسابقه کن اکران شد و سپس ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کرد. «سه هزار سال آرزو» امسال برای نخل طلا  رقابت می‌کند.

«سه هزار سال آرزو» که با بودجه ۶۰ میلیون دلاری ساخته شده ۳۱ آگست در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: کافه سینما
کد مطلب: ۳۵۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت