روایت بازیگر قدیمی سینما از وضعیت ناگوار این روزهایش / پس از چندین عمل جراحی، در انتظار حمایت مسئولان هستم

علی عبادت‌طلب بازیگر سریال‌های «تب سرد»، «خط شکن» و «کلانتر 3» که 4 سال پیش به دلیل تصادف با مشکلات جسمی بسیاری روبرو شده، امروز در شرایطی است که دیگر توان پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارد.

روایت بازیگر قدیمی سینما از وضعیت ناگوار این روزهایش / پس از چندین عمل جراحی، در انتظار حمایت مسئولان هستم

علی عبادت‌طلب بازیگر سینما و تلویزیون  اظهار داشت: من به دلیل تصادفی که در سال 1397 داشتم تا امروز 28 بار عمل جراحی کردم و در واقع برای انجام این عمل‌ها همه زندگی‌ام را فروختم و از هیچ کسی درخواست کمک نکردم و همه مسئولان و نهادها از وضعیت من اطلاع داشتند و هیچ‌کس اقدامی برای کمک به من انجام نداد.

عبادت‌طلب خاطرنشان کرد: پس از عمل‌های جراحی علی‌رغم تأکید پزشک برای امرار معاش مجبور بودم به سر کار بروم، صبح‌ها سر کلاس بودم و بعد از ظهرها هم به کار دیگری مشغول شدم تا بتوانم مشکلات اقتصادی‌ را کنار بگذارم و به دلیل همین فشارها یک روز صبح که از خواب بیدار شدم، فهمیدم که نمی‌توانم راه بروم و از جایم بلند شوم و متأسفانه دچار گرفتگی نخاع شده بودم. از خوانده‌ام کمک گرفتم و وقتی به بیمارستان منتقل شدم، یک بار دیگر زیر تیغ جراحی رفتم و در کمرم پلاتین‌هایی کار گذاشته شد.

وی افزود: همان روزها متأسفانه مادرم را از دست دادم و واقعاً شرایط روحی خوبی نداشتم و امروز وضعیت جسمانی‌ام به شکلی است که چند شب پیش نتوانستم به مراسم سالگرد مادرم بروم. پیش از نوروز برای اجرای دو نمایش اقدام کردم و تمرینات را انجام داده و کار آماده نمایش بود که متأسفانه این اتفاق برایم رخ داد. در بیمارستان بالای 6 بار ام‌آرآی و بیش از 50 بار سونوگرافی کردم و پزشکان در نهایت به این نتیجه رسیدند که غده‌ای عفونی در گردنم و در کمرم چند غده عفونی دیگر ایجاد شده که به نخاعم فشار می‌آورد و پزشک عفونی بر این عقیده است که باید عمل جراحی صورت بگیرد و پزشک مغز و اعصاب معتقد است که این عمل جراحی کار خطرناکی است و باید با دارو عفونت‌ها را از بین برد. به هر شکل احتمالاً باید زیر تیغ جراحی بروم و این عمل خطرناک را انجام دهم اما پس از مدت‌ها بیماری و هزینه‌های سنگین امروز توان پرداخت هزینه این عمل جراحی را ندارم.

این بازیگر در ادامه گفت: من 28 سال سابقه کار در حوزه فرهنگ و هنر این کشور دارم اما صندوق اعتباری هنر از من حمایت نکرده و در پاسخ به درخواستی که داشتم از من رزومه خواستند، با این وضعیت ناگواری که دارم 6 صفحه رزومه آماده کرده و به آن‌ها ارائه دادم اما هیچ حمایتی از من صورت نگرفت. من نمی‌دانم نهادهای حمایتی چه وظیفه‌ای دارند و چرا در این شرایط از من حمایتی نمی‌شود.

عبادت‌طلب در ادامه تصریح کرد: من از نهادهای حمایتی درخواست پول یا مسکن و... ندارم و فقط از آن‌ها می‌خواهم در شرایط حاضر برای هزینه درمان به من کمک کنند. امروز هزینه درمان بسیار بالا است و پس از چند سال که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم دیگر توان پرداخت هزینه‌ها را ندارم. عمل جراحی سختی دارم و واقعاً نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی برایم رخ می‌دهد اما فقط می‌توانم بگویم حیف از زمانه من که در این زمانه می‌گذرد.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۵۹۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت