انتقاد حمید فرخ نژاد از جنبش «می تو» هنرمندان زن: رسانه‌ای کردن اسم اشخاص بدون اثبات جرم منجر به رواج باج گیری می‌شود

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما با انتقاد از جنبش «می تو» هنرمندان زن نوشت: متهم با محکوم تفاوت دارد هر حرکتی اگر قانون‌مند نباشد منجر به فساد می‌شود، اینکه هرکس بتواند نام شخصی را بدون اثبات جرم و بدون داشتن شرایط دفاع، رسانه‌ای کند از ضعف‌های حرکتی است که می‌توانست مثبت باشد، این نوع عملکرد باعث رواج باج‌گیری و صدمه به اصل هدفی می‌گردد که برای امنیت جامعه ما و در همه زمینه‌های شغلی لازم است.

انتقاد حمید فرخ نژاد از جنبش «می تو» هنرمندان زن: رسانه‌ای کردن اسم اشخاص بدون اثبات جرم منجر به رواج باج گیری می‌شود

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما با انتقاد از جنبش «می تو» هنرمندان زن نوشت: رسانه‌ای کردن اسم اشخاص بدون اثبات جرم منجر به رواج باج گیری می‌شود.

 وی در این باره در صفحه شخصی خود نوشت: متهم با محکوم تفاوت دارد هر حرکتی اگر قانون‌مند نباشد منجر به فساد می شود، اینکه هرکس بتواند نام شخصی را بدون اثبات جرم و بدون داشتن شرایط دفاع، رسانه ای کند از ضعف‌های حرکتی است که می‌توانست مثبت باشد، این نوع عملکرد باعث رواج باج‌گیری و صدمه به اصل هدفی می‌گردد که برای امنیت جامعه ما و در همه زمینه‌های شغلی لازم است.

وی افزود: لطفا هوشیارتر عمل کنید تا این حرکت تبدیل به تفریح بیماران جنسی و باج‌گیران فضای مجازی نشود، قانون را محور قرار دهیم اگر قصدمان تبلیغ و یادآوری خودِفراموش شده‌مان و احیانا باج خواهی نیست

منبع: انتخاب
کد مطلب: ۳۶۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت