جیم کری برای بازی در دنباله فیلم موفق «ماسک»، شرط گذاشت

جیم کری، بازیگر و کمدین معروف اعلام کرد تنها به یک شرط حاضر به بازی در دنباله فیلم کلاسیک و موفق «ماسک» خواهد بود.

جیم کری برای بازی در دنباله فیلم موفق «ماسک»، شرط گذاشت

جیم کری در طول دوران حرفه‌ای خود در بسیاری از فیلم‌های مهم بازی کرده با این حال، او تنها در چند دنباله ظاهر شده است و جدیدترین فیلم با بازی او یعنی «سونیک خارپشت ۲» تنها سومین دنباله‌ای است که او تا به حال در آن ایفای نقش کرده است.

اکنون جیم کری می‌گوید تنها شرطی که طبق آن می‌تواند برای دنباله‌ای بر یکی از فیلم‌های کمدی کلاسیک خود یعنی فیلم موفق «ماسک» بازگردد، این است که کارگردان مولفی مانند کریستوفر نولان ایده‌ای درخشانی برای آن داشته باشد.

کری، طی چند دهه گذشته در فیلم‌های کمدی بزرگ مانند «پس کابلی»، «دروغگو دروغگو»، «نمایش ترومن» و «ماسک» در کنار دو دنباله سینمایی «ایس ونچورا: هنگامی که طبیعت فرا می‌خواند» و «احمق و احمق‌تر ۲» بازی کرده است و هیچ یک از این دو دنباله به موفقیتی مشابه قسمت اصلی نرسیدند، به همین دلیل است که او در مورد بازی در دنباله‌ها تردید دارد.

او در مصاحبه‌ای جدید و در پاسخ به این پرسش که آیا هرگز به فکر بازگشت برای ادامه فیلم کمدی کلاسیک «ماسک» است یا خیر، پاسخ داده که بعید است مگر این‌که فیلمساز معتبری مانند کریستوفر نولان، ایده‌ای فوق‌العاده برای آن داشته باشد.

فیلم کمدی و ابرقهرمانی «ماسک»، محصول سال ۱۹۹۴ به کارگردانی چاک راسلو با نقش آفرینی جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین و ... و بر اساس کتاب‌های مصور «ماسک» ساخته شده‌است. این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار کارنامه جیم کری با بودحه ۲۳ میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت به فروشی بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار دست بافت.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت