تصمیم مهم دیزنی در مقابل جانی دپ | چه بر سر نقش اصلی «دزدان دریایی کارائیب» می‌آید؟

شش روز بعد از افترایی که امبر هرد به جانی دپ زده بود و او را متهم به آزار و خشونت خانگی کرده بود، کمپانی دیزنی دپ را از قسمت جدید فیلم‌ پرفروش «دزدان دریایی کارائیب» حذف کرد. اما حالا با پیروزی جانی دپ در دادگاه باید ببینیم دیزنی می‌خواهد و می‌تواند دوباره دپ را برای بازی در این فیلم قانع کند یا خیر؟

تصمیم مهم دیزنی در مقابل جانی دپ | چه بر سر نقش اصلی «دزدان دریایی کارائیب» می‌آید؟

 در اواخر سال ۲۰۱۹، اعلام شد که دیزنی تصمیم به ساختن دوباره فیلم «دزدان دریایی کارائیب» دارد که قسمت‌های قبلی آن با بازی جانی دپ موفقیت چشمگیری به همراه داشت.

در آن زمان، به طور رسمی اعلام نشده بود که آیا جانی دپ در پروژه جدید حضور خواهد داشت یا خیر.

مدت کوتاهی پس از آن، در سال ۲۰۲۰، دپ به دلیل مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ که او را متهم به کتک زدن و خشونت خانگی کرده بود، درگیر یک پرونده شکایت علیه نشریه سان که این مقاله را منتشر کرده بود، شد.

اخیراً، او علیه همسر سابقش امبر هرد به دلیل مقاله‌ای که در واشنگتن پست نوشته بود که در آن به طور ضمنی گفته که دپ با او بدرفتاری کرده است، شکایت کرد.

امبر هرد هم متقابلا دپ را به سازماندهی یک «کمپین توهین‌آمیز» علیه او متهم کرد و شکایت او را ادامه سوءاستفاده و آزار و اذیت‌هایش توصیف کرد.

جانی دپ در دادگاه ویرجینیا شهادت داد که این اظهارات افتراآمیز به حرفه او لطمه زده و او ۶ روز پس از انتشار آن بیانیه از دزدان دریایی کنار گذاشته شده است.

وز چهارشنبه (اول ژوئن)، حکمی برای دادگاه شش هفته‌ای صادر شد که هیئت منصفه هرد را به پرداخت ۱۰ میلیون دلار (۸ میلیون پوند) غرامت و ۵ میلیون دلار (۴ میلیون پوند) به عنوان خسارت تنبیهی به دپ محکوم کرد. به هرد ۲ میلیون دلار (۱.۶ میلیون پوند) غرامت پرداخت شد، اما خسارت تنبیهی نداشت.

با پیروزی حقوقی اخیر جانی دپ، سؤالاتی در مورد اینکه آیا دیزنی در مورد حذف او از قسمت جدید دزدان دریایی تجدید نظر خواهد کرد یا خیر، باقی می‌ماند.

در حالی که دعوای حقوقی این دو نفر در جریان بود، جری بروکهایمر تهیه‌کننده این فیلم در ۱۵ می به تایمز گفت که در حال حاضر دیزنی برنامه‌ای برای بازگرداندن دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو ندارد. او با این حال افزود که «آینده هنوز مشخص نیست».

تینا نیومن، مدیر اجرایی دیزنی - در اظهارنامه‌ای از پیش ضبط‌شده که در ۱۹ می به دادگاه ارائه شد، اظهار داشت که به‌هیچ‌وجه نمی‌داند آیا دپ همچنان برای ایفای نقش در دزدان دریایی ۶ در نظر گرفته شده است یا خیر.

با این حال، در سال ۲۰۲۱، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه دیزنی قبلاً تصمیمش را گرفته و این بازیگر در قسمت بعدی دزدان دریایی نقشی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، بروکهایمر قصد داشته که جک اسپارو را برای چند صحنه کوتاه به قسمت دوم بازگرداند، اما دیزنی با این ایده مخالفت کرده است.

در حال حاضر، دیزنی به طور علنی اعلام نکرده که آیا موضعش پس از حکم قانونی تغییر کرده است یا خیر.

سوال دیگری که باقی می‌ماند این است که اگر دپ دوباره به صحنه بیاید، نقش مارگو رابی در فیلم دزدان دریایی کارائیب چه خواهد شد؟ و پاسخ این است که چه دپ به این فیلم بپیوندد یا نه، نقش مارگو رابی در این فیلم تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

تصمیم مهم دیزنی در مقابل جانی دپ | چه بر سر نقش اصلی «دزدان دریایی کارائیب» می‌آید؟

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم جدید دیزنی، همکاری جدیدی بین رابی و کریستینا هادسون نویسنده فیلمنامه دزدان دریایی خواهد بود که با یکدیگر در فیلم Birds of Prey از دی‌سی کار کرده بودند.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت