محمود عزیزی پس از ۳۰ سال در سینما فیلم می‌سازد

محمود عزیزی بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال بازیگری در سینما قصد دارد اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی کند.

محمود عزیزی پس از ۳۰ سال در سینما فیلم می‌سازد

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی بیان کرد: زمانی قرار بود فیلم بسازم و حتی متن اولیه‌ای را را هم تصویب کرده بودند امکاناتش را ندادند و اگر در دوره جدید آقای خزاعی فرصتی بدهد و حمایت مالی شوم، دوست دارم فیلم بسازم. البته قبلا چند بار تلاش کرده بودم همیشه نشد و تو ذوقم خورد و کنار رفتم، یعنی از دوره آقایان انوار و بهشتی سعی کردم ولی نشد، سه چهار سال قبل هم اقدام کردم که باز هم نشد ولی باز هم امتحان می‌کنم.

او گفت:‌ داستانی که می‌خواهم بسازم درباره رفاقت و حماقت و ارزش‌های اجتماعی است که ضعیف شده و بقایای آن هنوز در انسان‌ها باقی مانده است.

عزیزی در پاسخ به اینکه دلیل موافقت نشدن با درخواست‌های پیش‌اش برای ساخت فیلم چه بوده؟ گفت:‌ دلیل خاصی نگفتند و اگر می‌گفتند دنبال پاسخش می‌رفتم. من هم خیلی بلد نبودم و نیستم که پیگیری زیادی کنم اما دوست داشتم این نگاه را در داستانی که دارم به تصویر دربیاورم و در این دوره جدید پیگیری می‌کنم.

«جنگ نفت‌کش‌ها»، «لیلی با من است»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «متولد ماه مهر»، «بادیگارد»، «معراجی‌ها»، «قلاده‌های طلا» و «چشمهایش» از جمله فیلم‌های این بازیگر در سینما است.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت