تاریخ انتشار سریال «داستان های مردگان متحرک» اعلام شد

سریال «داستان های مردگان متحرک» (Tales of the Walking Dead)، که اسپین آف سریال «مردگان متحرک» (Walking Dead) است در ماه آگوست، پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار سریال «داستان های مردگان متحرک» اعلام شد

سریال اصلی «مردگان متحرک» در سال ۲۰۱۰ پخش شد و بر روی گروهی از شخصیت‌ها تمرکز دارد که تلاش می‌کنند در سال‌های پس از شیوع جهانی زامبی‌ها زنده بمانند. این سریال ترسناک بسیار موفق بود و در نهایت قرار است پس از ۱۱ فصل به پایان برسد. با این حال، چندین اسپین آف «مردگان متحرک» در حال تولید است تا این فرنچایز را زنده نگه دارند.

 

سریال «داستان های مردگان متحرک» آگوست 2022 منتشر می شود

یکی از این مجموعه‌ها، «داستان های مردگان متحرک» است، سریالی که چهره‌های جدید فرنچایز و همچنین شخصیت‌های معرفی شده را به نمایش می‌گذارد. هر قسمت یک ساعته این سریال، داستان‌های فردی شخصیت‌های مختلف را در مجموعه زامبی‌ها ارائه می‌کند و داستان‌ها را با لحن‌ها و سبک‌های مختلف به تصویر می کشد. این مجموعه به منظور گسترش دنیای «مردگان متحرک» از طریق معرفی شخصیت‌های جدید و در عین حال بسط داستان‌های شخصیت‌های شناخته شده طراحی شده است.

 

سریال «داستان های مردگان متحرک» آگوست 2022 منتشر می شود

AMC اخیراً اعلام کرده است که سریال «داستان های مردگان متحرک» در تاریخ ۱۴ آگوست، منتشر خواهد شد. AMC وعده داده که قسمت های این سریال دارای داستان های باکیفیت و پر از ترس و تعلیق بالا باشد که از طریق دیدگاه شخصیت‌های مختلف ارائه می شود. این اسپین آف جدید، در حال شکل گیری است تا ادامه قدرتمندی برای جهان در حال گسترش «مردگان متحرک» باشد.

سریال «داستان های مردگان متحرک» آگوست 2022 منتشر می شود

بازیگران مورد توجهی در این سریال ایفای نقش می کنند که از جمله آنها می توان به پارکر پوزی از «گمشده در فضا» (Lost in Space)، اولیویا مان از «مردان ایکس: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse)، تری کروس «بروکلین ناین ناین» (Brooklyn Nine-Nine) و دنی رامیرز از «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) اشاره کرد. سامانتا مورتون نیز برای یک اپیزود مجدداً نقش آلفا را بازی خواهد کرد.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۰۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت