فراستی: اکثر فیلم‌های کمدی را با خانواده نمی‌شود دید +‌ فیلم

مسعود فراستی گفت: این کمدی‌های بیرحم ضد انسانی مال چه جامعه ای است؟ این کمدی ها مال آدم هایی مفت خور و انگل صفت است. اکثر فیلم‌ها را با خانواده نمی‌شود دید. حتی در خلوت خودم هم موقع تماشا سرم را پایین می‌اندازم.

فراستی: اکثر فیلم‌های کمدی را با خانواده نمی‌شود دید +‌ فیلم

 مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد، در نشست مقایسه تطبیقی امید در سینمای ایران و جهان که روز گذشته در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شده بود گفت: این کمدی‌های بیرحم ضد انسانی مال چه جامعه ای است؟ این کمدی ها مال آدم هایی مفت خور و انگل صفت است. اکثر فیلم‌ها را با خانواده نمی‌شود دید. حتی در خلوت خودم هم موقع تماشا سرم را پایین می‌اندازم.

وی در رابطه با آثار کمدی اخیر سینمای که در سینماها اکران شد افزود: جامعه‌ای که جامعه مولد نیست و بخش اعظم آن دلال هستند نمی‌‌تواند سینمای امید بسازد. فیلم‌های کمدی اخیر آشغال هستند و این آشغال‌ها برای یک لبخند گرفتن به ما توهین می‌کنند. حتی اگر اوضاع جامعه بدتر از اینها هم شود، می‌توان فیلم امید بخش ساخت. فیلم‌های کمدی اخیر آشغال هستند.کمدی نقد خیلی جدی است، اما این آشغال‌ها به ما توهین می‌کنند تا از ما لبخند بگیرند. کمدی پرده‌درا نیست، ولی اینها به هر قیمتی از شوخی‌های جنسی وقیحانه استفاده می‌کنند. این آشغال‌ها به ما توهین می‌کنند تا یک لبخند از ما بگیرند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت