مصاحبه جنجالی با کارگردانی که متهم به رسوایی اخلاقی است

الک بالدوین قرار است روز سه‌شنبه با وودی آلن فیلمسازی که رسوایی‌های اخلاقی او فاش شده است، در لایو اینستاگرام مصاحبه کند.

مصاحبه جنجالی با کارگردانی که متهم به رسوایی اخلاقی است

 الک بالدوین این خبر را در اینستاگرام خود اعلام کرد که صبح سه‌شنبه با آلن مصاحبه لایو اینستاگرامی انجام خواهد داد. این بازیگر در توضیحی که در پست اینستاگرامی خود نوشته، انتقاداتی را که با آن روبه‌رو خواهد شد، پیش‌بینی کرد: «اجازه دهید این را بگویم که من به قضاوت‌ها و پست‌های توهین‌آمیز مردم در اینجا علاقه‌ای ندارم.»

او ادامه داد: «بدیهی است که من کسی هستم که اعتقادات خود را دارم. اگر معتقدید که باید محاکمه‌ای از طریق یک مستند در HBO انجام شود، این مسئله شماست.»

سخنان بالدوین به سریال مستند کربی دیک و امی زیرینگ که از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد، به نام «آلن علیه فارو» اشاره داشت که به بررسی ادعای سوءاستفاده جنسی دخترخوانده فارو یعنی دیلن فارو، که هفت ساله بود، علیه وودی آلن در سال ۱۹۹۲می‌پردازد.

با اینکه فارو در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ قبل از پیدا شدن جنبش می‌تو، ادعاهای خود علیه آلن را علنی کرد، این کارگردان مشهور با واکنش‌های شدیدی مواجه شد. آلن از آن زمان به نوعی در هالیوود منفور شده است.

 استودیو آمازون قرارداد ۶۸ میلیون دلاری چهار فیلم با او را لغو کرد و فیلم‌های اخیرش برای به دست آوردن مجوز پخش با مشکل مواجه شدند.

مصاحبه جنجالی بالدوین با آلن در بحبوحه مشکلات حقوقی خود بازیگر ناشی از تیراندازی مرگبار در صحنه فیلم وسترن Rust در اکتبر ۲۰۲۱ انجام می‌شود. در آن تیراندازی که از هفت‌تیری که بالدوین به عنوان تکیه‌گاه استفاده می‌کرد شلیک شد، هالینا هاچینز، فیلمبردار سینما، به ضرب گلوله کشته شد و جوئل سوزا، کارگردان فیلم، مجروح شد. این بازیگر به خاطر این حادثه هدف پرونده‌های متعدد قضایی قرار گرفته است.
منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت