زیباترین لباس های بازیگران ایرانی در مهمونی ایرج

حدود پنج ماه از پخش اولین برنامه پرطرفدار «مهمونی» با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب می‌گذرد و حالا هفده قسمت از سی قسمت این برنامه با حضور بازیگران سرشناس پخش و اکثر قسمت‌های پخش شده این مجموعه با استقبال خیلی زیاد مخاطبان شبکه نمایش خانگی روبرو شده است.

زیباترین لباس های بازیگران ایرانی در مهمونی ایرج

حتی خیلی از آنهایی که مشترک سامانه نمایشی مربوط به پخش مهمونی نیستند بخش‌های زیاد وایرال شده این برنامه را در رسانه‌های اجتماعی مختلف دیده‌اند و با عروسک‌ها و میهمان‌های این برنامه آشنایی دارند.

مشخص است که حضور عروسک‌ها و چند بازیگر در نقش کارکنان تالار عروسی که مکان و لوکیشین موقعیت این برنامه است با نشاط و شادی و خنده همراه است و بر همین اساس مهمان‌ها با همین حال و هوا در مهمونی حضور پیدا کرده‌اند حالا ما هم بنا به رویکرد مخصوص خودمان نگاهی به استایل تعدادی از میهمانان این برنامه پرمخاطب خواهیم داشت.

بازیگران جدی در فضای طنز و عروسکی

در چهار قسمت از هفده برنامه پخش شده مهمونی، بازیگران زن میهمان این برنامه بوده‌اند: پریناز ایزدیار، ویشکا آسایش، ستاره پسیانی و شبنم مقدمی. از بین آنها ویشکا آسایش با استایل رسمی‌تر و پوششی شامل مانتوی کرم استخوانی با شال بلند قهوه‌ای در این مهمونی حضور پیدا کرد.یقه مانتوی ویشگا مدل قایقی بود و دکمه‌های بزرگی که داشت به آن حالت نیمه اسپرت و نیمه رسمی داده بود.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

 

هر چند رابطه او با عروسک‌ها و حضور گرمش اصلا حس رسمی و خشک در مخاطب به وجود نمی‌آورد و اتفاقا گفتگوی او و عروسک بچه یکی از جالب‌ترین و خنده‌دارترین گفتگوهایی بوده که در این برنامه شکل گرفته است.

شبنم مقدمی با تیپ گلدار

شبنم مقدمی یک پوشش رسمی و ساده داشت: مانتو و شال. اما اگر ریز در جزییات شویم باید بگوییم مانتو شبنم  یقه نامتقارن داشت و در قسمت یقه و سرآستین‌ها زمینه‌ای سبز و گلهای درشت رنگی داشت که مطابق با استایل تقریبا همیشگی و گلدوست او بود. مقدمی در برنامه گفتگومحور «همرفیق» هم روسری قرمزی با طرح‌های رنگی سر کرده بود که طبق معمول شادابی و طراوت خاصی به ظاهر او بخشیده و این ویژگی کاملا با حال و هوای هر دو برنامه مخصوصا مهمونی جور بود.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

 

دختر و پدری که یکی تیپ زد؛ یکی نزد

ستاره پسیانی هم با یک مانتوی کوتاه گلدار اسپرت و راحت که با شلوار گشاد سبزرنگ پوشیده بود. او ضمن اینکه پوششی مناسب یک مهمونی را انتخاب کرده بود بیشتر ظاهری به اصطلاح خودمونی داشت تا رسمی. حضور او با این پوشش به همراه پدرش که رفتار گرم و صمیمانه‌ و رابطه‌ پدر و دختری جالبی داشتند به گرمای این قسمت تا حد زیادی کمک کرده بود.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

آقای پسیانی اما همان بود که بود و هیچ رنگ و لعاب خاصی  وارد استایلش نکرده بود. مثلا می توانست با کت و شلوار زغالی رنگش پیراهن سفید یا آبی روشن بپوشد که بیشتر متناسب با این برنامه باشد. اما به طور کلی کت و شلوار زغالی بیشتر رسمی و یا مناسب جلسه‌های کاری مهم است البته پوشیدن آن در این برنامه انتخاب بدی هم نیست منتهی اگر با یک آیتم رنگی همراه می‌شد خیلی بهتر بود.

پریناز مهمانی که اول شد

پریناز ایزدیار در اولین قسمت برنامه مهمونی یک ست بلوز و شلوار آبی و سفید با یک وست کار شده، – در اصل کوک دوزی شده- پوشیده بود.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

این مدل لباس با این قدِ وست- لباسی -شبیه به جلیقه که بدون آستین است و جلو باز – برای افراد بلند قد بسیار مناسب است و هرچه قد کوتاه‌تر باشد با کوتاه گرفتن وست می‌توان ظاهری متناسب به آن داد.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

خلاصه اگر بخواهیم نمره به مهمانان برنامه مهمونی بدهیم، از این نظر که با نوع لباس و استایل‌شان رعایت فضایی که در آن قرار می‌گرفتند را کرده بودند و در ضمن کمکی به رنگ و لعاب موجود می‌کردند، خصوصا که کاراکترها طنز و عروسکی بودند، پریناز نمره بالایی می‌آورد.

مهرداد صدیقیان کژوال پوش

در قسمت نهم مهمونی مهرداد صدیقیان به عنوان مهمان برنامه حضور داشت. این بازیگر با یک پیراهن مردانه دو جیب سرمه‌ای که با تی‌شرت یقه سفید گرد و کتانیهای سفید و شلوار جین ست شده بود با استایل کژوال در مهمونی حاضر شد.

 

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

سیروان و زانیار خسروی

سیروان و زانیار خسروی هم با استایل اسپورت در مهمونی حضور پیدا کردند. منتهی سیروان بنا به شخصیتی که از او سراغ داریم پوششی سراسر جین و نسبتا رسمی را انتخاب کرده بود. او زیر کت جین اش یک تی شرت مشکی پوشیده بود و با زدن عینکی با قاب گرد و شیشه  های رنگی در استایل خواننده هایی حاضر شده بود که از آنها تصویر ذهنی قبلی داریم؛ مثل جان لنون!(مثل نه 100 در 100)

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

ولی زانیار با تی شرت سفید و روی آن پیراهن مردانه چهار خانه رنگی ظاهر گرم‌تر و شادتری داشت. البته قسمت مربوط به این دو برادر موزیسین هم یکی از قسمت‌های جالب و دیدنی بود و باعث شد مخاطبان با بخش دیگری از شخصیت آنها آشنا شوند.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

اشکان مهمان ِهمیشه خاص

اشکان خطیبی یکی از خاص‌ترین میهمان‌های برنامه مهمونی بود. بنا به آنچه از نوع پوشش او می‌شناسیم این بار هم یکی از خوش‌پوش‌ترین‌ها بود و شاید بشود گفت او با پوشیدن کت و شلواری شیک و رسمی استایلی کاملا متفاوت با بقیه میهمانان این برنامه داشت.

زیباترین لباس‌های بازیگران ایرانی در مهمونیِ ایرج

البته رفتاری گرم و صمیمانه‌ و گفتگویی انگلیسی با عروسک دیجی و همخوانی دو نفره آهنگ «life is ife» و حرف‌هایی در مورد گرامی داشتن لحظه‌ها و آدمها مسیر برنامه را به سمتی برد که تقریبا همه کاره باشد و به دل تماشاچیان بنشیند.

منبع: چی بپوشم
کد مطلب: ۳۶۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت