در روز تولدش و با طرح یک گله

بهروز بقایی: من بی تقصیرم!

بهروز بقایی، هنرمند باسابقه کشورمان که مدتی است از او در فیلم ها و سریال ها خبری نیست، اکنون در روز تولدش ضمن آرزوی سلامتی برای مردم، از برخی دلخوری ها می گوید.

بهروز بقایی: من بی تقصیرم!

او که فکر می کند فراموش شده است، در عین حال با تاکید بر اینکه از این وضعیت گله ندارد، در عین حال اظهار می کند: مدت هاست که کسی احوالی از من نپرسیده، پیشنهادی هم به من نمی شود. فکر می کنم بعد از بیماری ام به کل از یادها رفته ام.

بهروز بقایی در گفت و گویی که به بهانه سالروز تولدش انجام گرفت، ابتدا درباره دلیل دوری اش از تلویزیون و اینکه مردم سراغش را می گیرند خطاب به دوستدارانش توضیح می دهد: من مردم کشورم را خیلی دوست دارم. قطعاً اگر پیشنهادی شود که از پس آن بر بیایم با کمال میل بازی می کنم اما سالهاست دیگر فراموش شده ام.

او می گوید: نه تنها پیشنهادی به من نمی شود که حتی دیگر حالم را هم نمی پرسند. من مدت ها قبل کسالتی داشتم اما الان خداراشکر بهترم و خدا را شکر می کنم که خوبم.

از بازپخش سریال هایم خوشحال نمی شوم!

بقایی بی توجهی تلویزیون را دلیل اصلی حضور نداشتن در عرصه بازیگری می داند و می گوید: من واقعاً گله ای ندارم، چون دیگر کار از گله گذشته و خیلی کهنه شده است. ای کاش مدیران تلویزیون و سازمان صداوسیما فقط یادشان بود که من زمانی هنرمند بودم و الان بعد از چندین سال کار کردن اینکه احوالی از آدم نمی پرسند و سراغی نمی گیرند، باعث دلخوری می شود.

این هنرمند حرفهایش را چنین ادامه می دهد: به کلی فراموش شده ام. وقتی خبر بازپخش سریال هایم را می شنوم، خوشحال نمی شوم چون یاد گذشته می افتم که چقدر به من پیشنهاد کاری می شد، اما الان دیگر حتی با من تماس هم نمی گیرند. خوشبختانه یا بدبختانه سال هاست که به من هیچ پیشنهادی نشده است. اکنون هم خواسته ای ندارم اما ای کاش فقط گاهی حالم را می پرسیدند.

من بی تقصیرم!

بقایی بار دیگر تاکید می کند: من مردم کشورم را خیلی دوست دارم اما اینکه نیستم واقعا بی تقصیرم و دلیل اصلی اش کم توجهی و کم لطفی تلویزیون است که هنرمندان را به راحتی فراموش می کند و کنار می گذارد.

بازیگر سریال های «سربداران»، «کوچک جنگلی»، «همسران»، «سیب خنده»، «به کجا چنین شتابان» و «شهریار» درباره اینکه آرزویش در روز تولدش چیست؟ بی درنگ با شادی همراه با کمی دلخوری و بغض پاسخ می دهد: آرزویم برای مردم مملکتم سلامتی، دلی خوش و جوانگرایی است و برای خودم، سلامتی ای که خداوند به من عطا کرده است و غیر از این چیزی نمی خواهم.

بهروز بقایی: من بی تقصیرم!
بهروز بقایی در سریال "به کجا چنین شتابان"

او که تجربه کارگردانی مجموعه هایی چون «باز هم زندگی»، «غنچه و خاله جون کوکب»، «نوروزی ها» و «دنیای شیرین دریا» را در کارنامه کاری اش دارد، در پاسخ به اینکه دوران کرونا برایتان چگونه گذشت؟ می گوید: دوران کرونا برای من خیلی سخت بود و من جزو اولین افرادی بودم که به این ویروس مبتلا شدم و دشواری های زیادی را متحمل شدم اما خداراشکر به خیر گذشت و الان به لطف خداوند حالم خوب است. سال هاست حتی دیگر فیلمنامه هم نمی نویسم و همچنان در انتظارم تا شاید کسی به من هم پیشنهاد بدهد و حالم را بپرسد اما متاسفانه خبری نیست.

این هنرمند سپس درباره بازپخش سریال «خانه سبز» از شبکه آی فیلم اینکه و اینکه چه خاطره‌ای از آن سریال دارد؟ اظهار می کند: خاطره ها زیاد است اما شخصا دوست ندارم به گذشته فکر کنم، چون معتقدم باید به آینده فکر کنیم و امیدوار باشیم.

بهروز بقایی در صحبت های پایانی اش  می گوید: ممنونم که احوالپرس من بودید و حداقل شما به یادم بودید و حالم را پرسیدید. خیلی برایم ارزشمند بود و واقعا خوشحال شدم. من واقعاً خواسته‌ و توقعی از هیچکس ندارم. برای همه آرزوی سلامتی، شادی و عاقبت بخیری دارم و امیدوارم سلامتی که خداوند به من عطا کرده برایم بماند تا بتوانم آرام زندگی کنم.

 بهروز بقایی متولد ۱۷ تیر ۱۳۳۲ تهران است. «به کجا چنین شتابان»، «غیر محرمانه»، «شهریار»، «باز هم زندگی»، «داستان های نوروز»، «سیب خنده»، «دزدان مادربزرگ»، «همسران» و ... سریال های تلویزیونی هستند که وی در آنها ایفای نقش داشته است.

بقایی آبان سال ۸۸ دچار عارضه قلبی و در بیمارستان بستری شد. 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۰۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت