پارسا پیروزفر و النازشاکردوست در سه روز به پژمان جمشیدی رسیدند

فیلم سینمایی «تی‌تی» با بازی پارسا پیروزفر و النازشاکردوست اکران خود را از ۱۵ تیر آغاز کرد و در مدت زمان سه روز با فروش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی و با ۱۰۰میلیون تومان فروش کمتر نسبت به «علف‌زار» جایگاه سوم گیشه را به خود اختصاص داد.

پارسا پیروزفر و النازشاکردوست در سه روز به پژمان جمشیدی رسیدند

در هفته‌ای که گذشت مجموع فروش فیلم‌های سینمایی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و در مجموع ۳۰۶ هزار ۶۷۸نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند. این در حالی است که در هفته پیش از آن (۴ تا ۱۰ تیر) مجموع فروش فیلم‌های سینمایی ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود و در مجموع ۲۷۴ هزار ۵۳۸ نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند این نشان می‌دهد که اکران سه فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی و «پیتوک» به کارگردانی سید مجید صالحی به گیشه سینماها کمی کمک کرده است

در هفته‌ای که گذشت میزان فروش فیلم‌های سینمایی، به نسبت هفته پیش از آن افزایش داشت.

در ابتدای سال ۱۴۰۱، فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی، فروش خوبی را تجربه کرد، اما پس از اکران شدن فیلم «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی، «سگ بند» جایگاه خود را از دست داد و جایگاه دوم فروش را به دست آورد، پس از اکران «علف‌زار» نیز این جایگاه تغییر کرد، در هفته‌ای که گذشت، این فیلم فروش ۶۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرد در حالی که «علف‌زار» تقریبا فروش دوبرابری نسبت به این فیلم را تجربه و رقم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را برای خود ثبت کرد.

«علف‌زار» که در حال حاضر جایگاه دوم فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی را به خود اختصاص داده، روایت ماجرای یک تعرض است و قاضی این پرونده، پژمان جمشیدی است.

در حال حاضر نیز با اینکه تنها سه روز از اکران فیلم «تی‌تی» با بازی هوتن شکیبا، پارسا پیروزفر و الناز شاکر دوست می‌گذرد، این فیلم توانسته با اختلاف ۱۰۰ میلیون تومان در فروش هفتگی در جایگاه سوم گیشه و بعد از «علف‌زار» قرار بگیرد.

 

پارسا پیروزفر و النازشاکردوست در سه روز به پژمان جمشیدی رسیدند

مقایسه فروش فیلم‌های سینمایی پس از اکران سه فیلم تازه در سینما

 

پارسا پیروزفر و النازشاکردوست در سه روز به پژمان جمشیدی رسیدند

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۰۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت