واکنش کاربران نتفلیکس به یک مستند؛

این فیلم تماشاگرانش را وحشت‌زده کرد | یک کاربر نتفلیکس:‌ مستندهای جنایی زیاد دیده‌ام اما «دختر درون عکس» من را بهت زده کرد

کاربران نتفلیکس از تماشای مستندی درباره مرگ یک مادر جوان و ربوده شدن پسرش وحشت‌زده شدند.

این فیلم تماشاگرانش را وحشت‌زده کرد | یک کاربر نتفلیکس:‌ مستندهای جنایی زیاد دیده‌ام اما «دختر درون عکس» من را بهت زده کرد

کاربران نتفلیکس مستند «دختر درون عکس» (Girl in the Picture) را «یکی از وحشتناک‌ترین» فیلم‌هایی نامیدند که به عمر خود دیده‌اند.

این مستند که هفته گذشته از نتفلیکس پخش شده، سرگذشت مادر جوانی را روایت می‌کند که مرگ ناباورانه او با ربوده شدن پسرش همزمان می‌شود، دو رویدادی که تا دهه‌ها معمایی حل‌نشده باقی ماند.

دختر درون عکس به کارگردانی «اسکای بورگمان» که «ربوده‌شده در روز روشن» (Abducted in Plain Sight) را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده، و ماجرای مرگ یک مادر در کنار یک جاده، باقی گذاشتن پسرش و مردی که ادعا می‌کند همسر زن است را نقل می‌کند. برخی آن را «دردناک‌ترین مستند جنایی تاریخ» خوانده‌اند.

یکی از کاربران نتفلیکس می‌نویسد: «دختر درون عکس یکی از وحشتناک‌ترین، تهوع‌آورترین، و ترسناک‌ترین فیلم‌هایی بوده که دیده‌ام.» کاربری دیگر می‌گوید: «زبانم بند آمده.»

یک کاربر دیگر می‌نویسد: «مستندهای جنایی  زیادی دیده‌ام اما «دختر درون عکس» نتفلیکس باز هم من را از اول تا آخر بهت‌زده و وحشت‌زده کرد.»

کاربر دیگری می‌نویسد: «این مستند یکی از پریشان‌کننده‌ترین مستندهای جنایت-واقعی است که در موردش شنیده‌ام.»

در سایت راجر ایبرت درباره این فیلم آمده است: در ابتدا داستان جذاب است. کمی بعد سرگیجه‌آور می‌شود. بعد به سرعت، تبدیل به داستی بیمارگون می‌شود.

منبع: سایت سی نما
کد مطلب: ۳۶۱۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت