ببینید | ظهور تاریکی در سرزمین میانه ارباب حلقه ها | تریلر رسمی سریال جدید ارباب حلقه ها منتشر شد

تریلر جدید سریال ارباب حلقه ها منتشر شد.

ببینید | ظهور تاریکی در سرزمین میانه ارباب حلقه ها | تریلر رسمی سریال جدید ارباب حلقه ها منتشر شد

سه‌گانه اصلی «ارباب حلقه ها» عمدتا توسط شخصیت‌های مرد رهبری می‌شد. چند زن، از جمله الف‌های قدرتمند آرون و گالادریل، در نقش‌های فرعی ظاهر شدند، اما بیشتر برای خدمت به داستان‌های فرودو بگینز و دوستانش حضور داشتند.

در سریال آمازون، «ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت»، به نظر می‌رسد که قهرمان اصلی گالادریل باشد.

در تریلر جدیدی از این سریال که هزاران سال قبل از فیلم‌های اصلی را روایت می‌کند، گالادریل جوان‌تر احساس می‌کند که شر در سرزمین میانه نفوذ کرده است. الروند، حاکم الف ها، که در سه‌گانه اصلی نیز حضور داشت، به جن جنگجو می‌گوید که شمشیرش را کنار بگذارد، گرچه می‌داند که دشمن همه موجودات زنده در سرزمین میانه، باید شکست بخورد.

از این شر در تریلر جدی اسمی برده نمی‌شود، اما ما منبع شر را می‌شناسیم: سائورون، ارباب تاریکی که حلقه قدرت را می‌سازد؛ حلقه‌ای که داستانهای هابیت و ارباب حلقه‌ها حول آن شکل گرفته است. گردانندگان سریال قبلا اعلام کرده بودند که داستان سریال، علاوه بر روایت‌های آشنای تالکین، نویسنده ارباب حلقه ها، شامل ماجرای ظهور سائورون است.

ما در این تریلر به طور اجممالی ساکنان سرزمین میانه را می‌بینیم: دورف ها، الف ها، انسان‌ها و هابیت‌ها که به راحتی با پاهای برهنه‌شان قابل تشخیصند. اما زندگی شاد آن‌ها دوامی نخواهد داشت: یکی از شخصیت‌ها به طرز شومی می‌گوید: «تاریکی روی زمین رژه خواهد رفت. این نه تنها پایان مردم ما، بلکه پایان همه مردم خواهد بود.»

 

در یکی از صحنه ها، گالادریل غرق در خاکستر به اجساد بی‌شمار بر فراز منظره‌ای آتشین نگاه می‌کند. زمانی که دو هابیت ارباب حلقه ها، سم و فرودو در کوه دووم نزدیک بود در گدازه‌ها غرق شوند هم سرزمین میانه این چنین ترسناک به نظر نمی‌رسید.

اگرچه شخصیت‌های آشنا مانند گالادریل و الروند در سریال حضور دارند، اما بازیگران اصلی آن‌ها غایبند. این نقش‌ها که به ترتیب توسط کیت بلانشت و هوگو ویوینگ در فیلم‌ها بازی شد، اکنون توسط مورفید کلارک و رابرت آرامایو به تصویر کشیده شده‌اند. بنجامین واکر، نازنین بنیادی و چند بازیگر کمتر شناخته شده نیز در این فیلم حضور دارند.

«حلقه‌های قدرت» در ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) به نمایش درمی‌آید، اندکی پس از یک پیش درآمد دیگر برای یک مجموعه کتاب محبوب و اقتباس تلویزیونی از آن «خانه اژدها».

پایان تابستان برای علاقمندان به فانتزی پرحادثه هیجان انگیز خواهد بود.

منبع: سی ان ان
کد مطلب: ۳۶۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت