رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

در این مقاله قرار است همراه هم بررسی کنیم فرزند کدام یک از ستاره‌های سینما و موسیقی پا در جای پای پدر یا مادر مشهورشان گذاشته‌اند و ببینیم آیا هیچ‌کدام از آن‌ها موفق شده‌اند به سطح پدر یا مادرشان برسند یا نه؟

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

تام سِلک با آن سبیلِ منحصر بفردش احتمالا برای بیشتر مردم دنیا و به ویژه آمریکایی‌ها یادآورِ سریال محبوبِ مگنوم پی.آی است هرچند که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

 

در طرف مقابل دخترِ تام اما ترجیح داد مانند پدرش سمت هنر نرود و در عوض شانسش را در ورزش حرفه‌ای دنبال کند. حنا سلک که حالا 33 سال سن دارد سال‌هاست که سوارکار حرفه‌ای است و در مسابقات اسب سواری در سراسر دنیا شرکت می‌کند و از قضا آسیب‌های فراوانی را هم به دلیل ورزش خاصش تجربه کرده است.

دختر آزی آزبورن بودن باید سخت باشد

اگر از آن دسته از هواداران سرسخت آزی باشید حتما مستند شبکه MTV درباره زندگی او را تماشا کرده‌اید. در بخش‌هایی از این مستند ما شاهد دو دختر آزی بودیم اما باید بدانید این اسطوره هِوی متال یک دختر دیگر هم دارد که به دلایلی حاضر نشد جلوی دوربین ظاهر شود.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

دختر دیگرِ شاهزاده تاریکی، اِیمی نام دارد و مدت‌هاست که کاملا بدون سر و صدا در موزیک فعالیت می‌کند. ظاهرا اِیمی به همین دلیل در مستند پدرش حاضر نبود چرا که حدس می‌زد دختر آزی بودن جلوی روند عادی فعالیتش را بگیرد. اِیمی آزبورن علاوه بر کارهای جانبی در موسیقی، خواننده هم هست.

الیزابت تیلورِ بزرگ و پسرش مایکل

تصور کنید مادر شما یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ سینما و به عقیده بسیاری یکی از زیباترین انسان‌های تاریخ بشر باشد، حتما قبول دارید که از همان زمان چشم گشودن زندگی متفاوتی با دیگران خواهید داشت.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

پسر الیزابت تیلور، مایکل ویلدینگ جونیور نام دارد و حالا کاملا به دور از شهرت به همراه همسر و فرزندانش زندگی می‌کند و البته مجسمه‌ساز هم هست. مایکل البته در جوانی شانسش را در دنیای سینما و تلویزیون هم امتحان کرد و در فیلم‌هایی مانند Dallas و Guiding Light هم بازی کرد اما خیلی زود به این نتیجه رسید که زندگی به دور از دوربین خبرنگاران را ترجیح می‌دهد.

 

 

ویل اسمیت و پسر گمنامش تِرِی

حتما درباره دیگر فرزندان ویل اسمیت اطلاعاتی دارید اما باید پذیرفت این فرزند ویل کاملا زندگی در گمنامی را انتخاب کرده است. مادرِ تِرِی، همسرِ اول ویل اسمیت شِری زامپینو است در حالی‌که عمده دیگر فرزندان نسبتا مشهور ویل، فرزندِ جیدا هستند.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

البته تری هم در کودکی و زمانی که هنوز پدر و مادرش از هم جدا نشده بودند، در چند برنامه تلویزیونی به عنوان بازیگر حاضر شد اما خیلی زود ترجیح داد سبک زندگی متفاوتی با دیگر خواهران و برادران ناتنی‌اش را انتخاب کند.

ویلِم دِفو و پسر متواضعش جک

ویلم دفو جز بازیگران باتجربه هالیوود محسوب می‌شود اما بسیاری از علاقمندان نه چندان جدی سینما او را با فیلم‌های جدیدی مانند Florida Project، The Lighthouse و البته آخرین فیلم مرد عنکبوتی به یاد می‌آورند.
 

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

جک برعکس پدرش کاملا تلاش کرده تا از تیررس دوربین‌ها دور بماند و حالا مدتی می‌شود که به عنوان یک محقق امور اجتماعی مشغول به کار است و در کمال تواضع تلاش می‌کند جامعه دور و برش را به جایی بهتر تبدیل کند.

اِتان هاوک و دخترش مایا

اگر از علاقمندان جدی‌تر فیلم و سریال باشید احتمال دارد شاهد هنرنمایی پدر و دختر بوده باشید. اتان هاوک که احتمالا پس از 4 دهه فعالیت در هالیوود نیازی به توضیح ندارد و با این حال اوج هنر این بازیگر را می‌توانید در فیلم‌هایی چون Training Day، Boyhood و Moon Night شاهد باشید.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

مایا هاوک هم خیلی زود تصمیم گرفت بهترین مسیر برای او همان مسیر پدرش است و قدم در جای پای پدرِ مشهورش گذاشت. اگر از طرفداران پر و پا قرصِ سریال Stranger Things باشید(که تعدادشان کم هم نیست) حتما دختر اتان هاوک یعنی مایا را در نقش رابین در این سریال به یاد می‌آورید.

اسطوره جاز کویینسی جونز و دختر بازیگرش رشیدا

از آن‌جا که موسیقی جاز در کشور ما کمتر طرفدار دارد در این مورد احتمالا دختر را بهتر از پدر بشناسید. البته کویینسی جونز یکی از موزیسین‌های تکرار نشدنی موسیقی دنیا محسوب می‌شود و شاید برای درک بزرگی او کافی باشد به تعداد جوایزِ گرمی که این فرد به خاطر دستاوردهایش در جز برده است توجه کنید. کویینسی در هفتاد سال فعالیت موسیقیایی‌اش موفق شده تابحال 28 جایزه گرمی دریافت کند.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

در طرف مقابل رشیدا هرچند که مانند پدر به سمت هنر رفته اما مقصدش با او متفاوت است. رشیدا جونز مدل، بازیگر، تهیه کننده و فعال حقوق بشر است و احتمالا او را با نقشش در سریال The Office و شخصیت کارن به یاد بیاورید.

 

جان ویت و دخترش آنجلینا؛ این بار دختر معروف‌تر است

البته جان ویت تاریخچه درخشانی در هالیوود دارد و هنرِ او در فیلم‌های فوق‌العاده‌ای مانند Midnight Cowboy، Deliverance و Heat قابل مشاهده است اما از بخت بد یا خوب او، دخترش در بحث شهرت در سطح متفاوتی به سر می‌برد.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

استعداد آنجلینا در بازیگری خیلی زود کشف شد و با وجود پدرِ مشهورش کار سختی هم برای ورود به سینما نداشت. آنجلینا برای اولین بار در سن 8 سالگی جلوی دوربین رفت و می‌توان گفت از همان زمان تا به امروز همواره یکی از مورد توجه‌ترین انسان‌ها کره زمین بوده است. جالب است بدانید به دلیل جهت‌گیری سیاسی متفاوت آنجلینا و جان، پدر و دختر خیلی خوب با هم کنار نمی‌آیند.

دان جانسون و دخترش داکوتا

ستاره سال‌های قبل Miami Vice در سال‌های اخیر حسابی در سینما پر کار بود و با درخشش در فیلم‌های مهمی چون Knives Out، Watchmen و البته فیلم تارانتینویعنی Django Unchained موفق شد به چهره آشنایی برای مخاطبان بدل شود.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

در طرف مقابل داکوتا هم خیلی زود راه پدر را پیش گرفت و موفق شد با بازی در نقشی نه چندان محبوب در Fifty Shades of Grey حسابی مورد توجه قرار بگیرد. داکوتا البته خیلی زود با درخشش در فیلم‌هایی چون Suspiria و Cha Cha Real Smooth بیشتر از پدرش مشهور شد و حالا قرار است در پروژه بعدی سونی یعنی Madam Web هم حاضر باشد.

دنزل واشنگتن و پسرش جان دیوید؛ پدر و پسر هر دو هنرمند

پدر که نیاز چندانی به تعریف و تمجید ندارد و اگر حتی کمی به سینما علاقه داشته باشید حتما دنزل واشنگتن را می‌شناسید. او به عقیده بسیاری یکی از بهترین بازیگران قرن 21 سینماست و هنرش را در فیلم‌هایی چون Philadelphia، Malcolm X و البته در کنار اتان هاوک در فیلم Training Day و انبوهی فیلم دیگر به نمایش گذاشته است.

رازهای جذاب از زندگی خصوصی آنجلینا و چند ستاره دیگر

وقتی پدری مانند دنزل واشنگتن داری و می‌خواهی بازیگر هم بشوی، برای خارج شدن از زیر سایه پدر کار سختی در پیش داری. کار سختی که البته ظاهرا جان دیوید بلد است چطور انجامش دهد. جان دیوید پس از اندکی فعالیت در رشته فوتبال آمریکایی و عضویت در باشگاه Mountain Lions در ساکرامنتو، سراغ بازیگری رفت و با بازی در فیلم‌هایی چون Malcolm & Marie و فیلم کمدی Blackkklansman و البته اثر کریستوفر نولان یعنی Tenet  حالا یکی از آینده‌دارترین بازیگران جوان هالیوود محسوب می‌شود.

منبع: برترین ها
کد مطلب: ۳۶۱۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت