برد پیت بازنشسته نمی‌شود

با پیش نمایش جدیدترین فیلم برد پیت که شب پیش در لس‌آنجلس انجام شد، این بازیگر گفت به بازنشستگی فکر نمی‌کند.

برد پیت بازنشسته نمی‌شود

برد پیت شب پیش در فرش قرمز نخستین پیش‌نمایش فیلم جدیدش «قطار سریع‌السیر» حضور یافت و در مصاحبه‌هایی کوتاه با رسانه‌ها شرکت کرد.

در «قطار سریع‌السیر» برد پیت در نقش قاتلی بازی می‌کند که ناخواسته در قطاری که پر از قاتلان خطرناک است حضور می‌یابد و در نهایت معلوم می‌شود همه آنها یک وظیفه دارند و همه چیز از کنترل خارج می‌شود.

دیوید لیچ کارگردان «دد پول ۲» و «بلوند اتمی» این فیلم را کارگردانی کرده است.

برد پیت در مصاحبه با ورایتی گفت این فیلم یک اکشن کمدی است که او تا به حال سابقه حضور در آن را نداشته اما صحنه‌های خطرناک را به بدل‌کار واگذار کرده است و صحیح و سالم از صحنه‌ها بیرون آمده است، اما بقیه بازیگران همین قدر خوش‌شانس نبوده‌اند.

او گفت: من و دیوید [لیچ] همیشه از طرفداران بزرگ جکی چان بوده‌ایم و ده‌ها سال داشتیم درباره او و فیلم‌هایش حرف می‌زدیم. او به نوعی باستر کیتون ماست. او بسیار با استعداد است و باید خیلی بیشتر از این مورد توجه واقع شود.

پیت در گفت و گو با ددلاین هم در پاسخ به پاسخی درباره بازنشستگی با تعجب گفت اصلاً چنین قصدی ندارد. وی با واکنشی تقریباً طنزآمیز گفت: نه … فکر کنم باید روی کلماتم بیشتر کار کنم. در ادامه وی گفت: من فقط گفتم میانسالی را پشت سر می‌گذارم و می‌خواهم درمورد نحوه انجام هر کاری- حالا هر چه باشد- بیشتر فکر کنم.

وی افزود: هیچ وقت آدمی نبودم که بخواهم یک برنامه مثلاً ۵ ساله داشته باشم. فقط هر چیزی را که برای آن زمان مناسب ببینم انجام می‌دهم. هنوز هم همین طور عمل می‌کنم.

برد پیت به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله «جی کیو» گفته بود فکر می‌کند وارد سومین دوره و آخرین دوره از حرفه‌اش شده است. این جمله موجب برداشت‌های مختلفی شده بود که برخی از آن به عنوان بازنشستگی یاد کردند.

دیوید لیچ «قطار سریع‌السیر» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته کوتارو ایساکا بر مبنای فیلمنامه زاک اولکویچ کارگردانی کرده است. آرون تیلور جانسون، جوی کینگ، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، مایکل شانون، بنیتو آ مارتینز اوکاسیو، ماسی اوکا، لوگان لرمن، کارن فوکوهارا، ساندرا بولاک و زازی بیتز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم توسط کلی مک کورمیک، لیچ و آنتوان فوکوا تهیه شده و از جمعه ۵ آگوست در سینماها اکران می شود.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۱۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت