عکس/ مریم امیر جلالی دوباره ازدواج کرد؟

انتشار تصویری مبهم از مریم امیر جلالی بار دیگر ماجرای ازدواج مجدد او را سر زبان ها انداخته است. هر چند به نظر می رسد که این ماجرا ادعا باشد.

عکس/ مریم امیر جلالی دوباره ازدواج کرد؟

 گروهی از رسانه ها روز گذشته تصویری از مریم امیر جلالی در یک تالار عروسی و منتشر کردند و مدعی شدند که او ازدواج کرده است.

مریم امیر جلالی دوباره ازدواج کرد؟

آن ها بدون اشاره به نام همسرش، گفته اند که او اخیرا تصمیم به ازدواج گرفته و احتمالا با همسر خارج از ایران زندگی می کنند.

اما واقعیت امر این است که این تصویر مربوط به مراسم ازدواج الهام حمیدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است و به نظر می آید که ازدواج مریم امیر جلالی یک شایعه باشد.

بیوگرافی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی بازیگر ایرانی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در ملایر است که از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را آغاز نمود و به خاطر بازی در مجموعه‌ طنزهایی همچون خانه ‌به‌ دوش، متهم گریخت و چارخونه به شهرت رسید.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

از جمله آثار او می توان به به دنبال خوشبختی، ما خیلی باحالیم، خالتور، قبر مشترک، افراطی‌ها، چراغ قرمز، ثروت خفته و جاده در دست تعمیر اشاره کرد.

منبع: وقت صبح
کد مطلب: ۳۶۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت