عکس های وحشتناک ترین جشن تولد خانم بازیگر

بازیگر سینما و تلویزیون عکس‌های جشن تولد متفاوتش و ترسناکش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

عکس های وحشتناک ترین جشن تولد خانم بازیگر

بهناز جعفری متولد 25 مرداد 1353 در تهران می باشد. بهناز جعفری فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد. بهناز جعفری دوره های بازیگری خود را زیر نظر گلاب آدینه گذراند. 

بهناز جعفری در سال 1380 بازی کوتاه در فیلم خانه ای روی آب سیمرغ بهترین بازیگری نقش مکمل زن را برایش به دنبال داشت.  بهناز جعفری  در سال 1393 متوجه شد به بیماری ام اس مبتلا می باشد.

بهناز جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون عکس‌های جشن تولد متفاوتش را در حال ورزش بانجب جامپینگ در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

خانم بازیگر با انتشار این عکس نوشت: شب باشکوهی شد، خلوت و خلاف روز مرگی‌ها. غیبت هیچ‌کس هولناک تر از غیبت خودم نبود، که بالای پرتگاه جا گذاشتمش!

بانجی جامپینگ از‌ فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که افراد پر انرژی و ریسک‌پذیر به‌دنبال آن می‌روند و مخاطبان خاص خود را دارد. در تهران چهار سکوی پرش بانجی جامپینگ در حال فعالیت هستند. اگر ترس از ارتفاع ندارید و می‌خواهید یک پرش فوق‌العاده و پر‌هیجان را در بانجی جامپینگ های تهران تجربه کنید.

 

بهناز جعفری

بهناز جعفری

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.

عکس های جامپینگ

بانجی جامپینگ

 

جامپینگ برج میلاد تهران

بانجی جامپینگ سعادت آباد

بانجی جامپینگ سعادت آباد

 

بانجی جامپینگ نهج البلاغه

منبع: رکنا
کد مطلب: ۳۶۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت